Ik zou toch maar oppassen als je door de douane heengaat
Misschien moet er een rubriek komen: ‘Ga hier na of je Patek echt is om te ontdekken dat ie natuuurlijk niet echt is, en dat je dat eigenlijk wel wist, maar ja, 100.000 euro… het zou toch maar… en tja, waar dienen die forums dan voor, een account is zo aangemaakt…’
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Als je er geen verstand van hebt is het altijd handig de expertise van andere mensen in te schakelen ;)… Over 100.000 euro heb ik nooit nagedacht, dat hoor ik ook nu pas… Als het een echte betreft.
Beetje lange topic titel
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Hahha ja dat zou prachtig zijn, en vooral verassend
soms kan je niet duidelijk genoeg zijn
subdials zijn die kleine rondjes op de wijzerplaat,
bij jouw vondst zitten die wijzers er niet recht in.
m.a.w. ze hebben deze onderstaande Patek willen namaken
met een bestaand uurwerkje en daar achteraf een verkeerde wijzerplaat bovenop geprutst

Ik zie het verschil niet. Waarom ben je zo zeker dat het een nepper betreft?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat dit soort discussies niet toegestaan waren.
Topic starter is op het moment van dit schrijven 50 minuten lid.
Die neppers hebben echt allemaal diezelfde basis qua vreselijke Breitling for Bentley-tourbillon-achtige opengewerkte wijzerplaat. En allemaal hetzelfde uurwerk ongetwijfeld. Brrr. Maar goed, hopelijk hebben we de TS overtuigd.
Wegpleuren, of gewoon gaan dragen voor mijn part - het echte Patek Philippe is rijk zat, die zetten binnenkort even een nieuw hoofdgebouw neer voor een half miljard.
Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.