Precista 93 PRS 18 A

is idd dan toch snel gegaan als ze al uitverkocht zijn …

  • ze zullen altijd wel kasten opnieuw kunnen maken maar als er volgens timefactors geen markt voor is om welke rede dan ook niet doen.

SCHERPRIJDER Schreef:

Hai Tom,

Nou weet ik dat Fricker een geheel eigen fabriek
heeft die horlogekasten maakt.
Zouden die, welke zij voor Precista maken, dan op
zijn?
Lijkt me niet logisch toch? Dan maken toch weer
nieuwe.
Of besteld Precista wellicht niet meer.

Dat is wat ik vertelde. Eddie weet niet of het nog interessant is om 300 kasten te bestellen gezien de gestegen prijzen

Maar gezien het feit, dat diverse modellen toch snel waren uitverkocht, zou je zeggen, dat er wel zeker een markt voor is.

Als ze dit beleid voortzetten, dat ze b.v. te duur zouden worden,waardoor
er geen markt voor is of andere redenen, dan houd het binnenkort op met het bestaan van het merk Precista.

SCHERPRIJDER Schreef:

Maar gezien het feit, dat diverse modellen toch
snel waren uitverkocht, zou je zeggen, dat er wel
zeker een markt voor is.

Als ze dit beleid voortzetten, dat ze b.v. te duur
zouden worden,waardoor
er geen markt voor is of andere redenen, dan houd
het binnenkort op met het bestaan van het merk
Precista.

dat ze redelijk beperkt leverbaar zijn maakt zo ook weer gewild …en er zullen zeker weer andere modellen bij gaan komen :wink:

Mee eens (tu)

Als je kijkt naar de “ontwikkeling” van een model bij Timefactors, wordt het er alleen maar beter op. Kijk bijvoorbeeld naar het verschil tussen de Speedbird I en III.

Uiteraard was versie I goedkoper als versie III, maar daarintegen ook beter.

(desalniettemin, betaal je voor een tweedehands Speedbird I nog steeds een forse prijs, dus ze houden ook nog de waarde ;))

I emailed our good host with this exact question last night (relating to the Quartz & Auto) and got a reply this morning…

Op TZ-UK

Quote:
I’ll probably have it made again Andy but I doubt it will be this year.

Regards,

Eddie

I’ve yet to finish saving my pennies for either, but may well be posting a WTB in the future too! The more I see pics of the '18, the more my lust grows!