Prijs Explorer 214270

Oyster Perpetual? Laat dat nou ook juist een model zijn die me prima bevalt. Heb juist niets met de sportmodellen. Heb ik een rare smaak?

1 like

Da’s toch meer n dresser😉

Rolex geeft idd prijslijsten incl. VAT/BTW/…

1 like

Bij Rolex kom je dan bij de Cellini’s, …dat lekkere ding wat @HanDavinci laat zien staat ook bekend als een sportmodel.

1 like

You have a lot to learn young Padawan.

Ik vind de 36mm grape ook gaaf, net wat anders.

116000

3 likes

Dus samenvattend, een Explorer of Oyster Perpetual zijn bij een AD op voorraad te verkrijgen en afdingen is mogelijk. Heb ik het zo goed begrepen?

1 like

Op voorraad en Rolex…keep dreaming:-)

Huh? Ik snap het niet meer.

Dat hoeft niet per se het geval te zijn. Maar afdingen zou ik altijd proberen, zelfs als je ergens tegen een subje of dwellert ofzo aanloopt… “nee heb je, ja kun je krijgen” hoor ik wel eens. :sunglasses:

Er ligt zat in de winkels hoor. Alleen vaak niet de gehypte - sorry, ik bedoel natuurlijk gewilde - modellen zoals de GMT’s, subs, dwellers etc. die gaan als broodjes over de toonbank, nog voordat ze op de markt zijn.

1 like

Of vliegen via Schiphol … daar ligt bij Gassan met regelmaat de Explorer nieuw voor net geen 5K :wink:

2 likes

Je moet dan wel naar een bestemming buiten de EU vliegen.

1 like

Hoe vaak kom jij bij een AD? Je maakt iemand de verkeerde dingen wijs :upside_down_face:

Ze zullen hem niet voor je bestellen, maar die twee modellen liggen er vaak genoeg. En ja, daar een leuke korting op krijgen is niet raar.

Ik heb ze met regelmaat bij de AD zien liggen idd.

:point_up:

3 likes

Klopt gewoon hoor

Bedankt mensen, ik ben weer wijzer geworden. Nu nog de financiering rond krijgen.:sunglasses:

1 like

Als ze grijs onder list te koop zijn dan zijn ze bij een AD te verkrijgen.
Met een beetje geluk kan je hem voor of zelfs iets onder de prijs krijgen voor wat de grijze handelaar ervoor vraagt. De grijze handelaar heeft er immers ook minder voor betaald als hij ervoor vraagt.

1 like

Vaak de grootste uitdaging! :wink:
Hoewel? De kanjer komt er weer aan hè! Oh wacht, da’s bij mij in de straat…

Buurman!

1 like

Onder de 5k ja?!? Heb ze toch redelijk in de gaten gehouden maar 39mm met ge-update wijzers kom ik volgens mij alleen aan de verkeerde kant van de 5k tegen…

1 like

Klassieker…

:rofl: :joy:

Succes met sparen en met de voorpret, de(ze) Explorer vind ik een erg mooie keuze. Ondergewaardeerd model bij ‘het mainstreampubliek’. Daarom juist een hebbeding!