Maar als het horloge vervolgens weer opwarmt, wordt de olie weer dunner waarna het horloge weer gewoon loopt lijkt me.
Het enige waar ik me druk over zou maken, is de hoge druk door uitzetten bevriezend water. Maar als er ruimte is om uit te zetten, komt dat ook vast wel goed
Leg er een Seiko BFK naast voor referentie.
(Staat ergens op het net een prachtig verslag van iemand die op een vergelijkbare manier een SKA371/BFK “test”. Resultaat voor zover ik begreep was eenmalig 4 seconden afwijking.)
Maar voor een 80 euro is dit nog wel een te overzien experiment.
*spellingscorrectie, ik moet echt een keer beter op gaan letten…
En? Ligt ie al in de vriezer?
Laat maar zien waar die verguisde Invicta’s tot in staat zijn.
En zodra iemand weer begint te mekkeren over het merk daag je ze maar uit om hetzelfde te doen.
Succes en ik heb er alle vertrouwen in dat de Invicta door blijft lopen.
Ik denk dat mijn G Shock’s en mijn Citizen dat best overleven, ( de Archimede waarschijnlijk ook ) ik heb alleen geen idee waarom je dat zou willen testen.
Echt niet, geen enkele reden. Waterdicht en een redelijke robuustheid is alles wat ik van mijn horloges verlang.
Trouwens als je echt een horloge liefhebber wil zijn ga dan lekker samen in de vrieskist liggen.
Beetje laf om je horloge in de vriezer te kwakken en hem dan maar aan zijn lot over te laten. niet erg aardig
Ik maak aan het einde een filmpje en een aantal filmpjes. Laatste keer dat ik keek was alleen de top van het water bevroren en liep het horloge nog Goed.