Probleem Miyota 0S10

Hallo,

Na 15 jaar m’n Invicta I-Force 3328, met een Miyota 0s10 uurwerk, weer tevoorschijn gehaald. Oude batterij was klein beetje gelekt zag ik en heb dit zo goed als mogelijk schoongemaakt. Nieuw 395 batterijtje erin en hij doet het weer naar vertoont een mankement. Secondewijzer van chrono loopt erg snel. Soms springt deze ineens 4 tot 5 seconden vooruit en soms een paar seconden normaal. Uur wijzer van klok zie je dan ook kleine stukjes meedraaien… circa 1 minuut per 20 seconden.
Tijdens resetten chrono kan ik enkel de grote seconden wijzer resetten, deze loopt ook gewoon normaal in tegenstelling tot seconden wijzer van chrono. Seconden wijzer chrono reageert niet tijdens resetten.

Iemand bekend met het probleem en enig idee hoe op te lossen?
Had ook al gezocht naar een nieuw uurwerk maar kan deze in NL niet zo snel vinden…

Bvd

Tijd voor een bezoekje aan de horlogemaker voor een nieuw uurwerk.

Wil het uurwerk zelf vervangen

Gewoon het werkje vervangen door een nieuw exemplaar:

14,5 UKP + verzendkosten (zo’n 3 euro per briefpost) bij Cousins UK (nu het nog kan zonder invoerrechten en handling cost vanuit de UK vanaf 1 luli).

MVG,

Morse.

Thnx @Morse!

Heb het gevonden…ze hebben enkel het uurwerk met datum op 3 maar bij mijn horloge staat datum op 4. Maakt dat iets uit denken jullie?