Problemen forum via mobiel

Lijkt een redelijk oud beestje :grimacing: :joy:

1 like

Moet ie wel de turbo knop indrukken

4 likes

Daar ligt t probleem, dat kan alleen als hij thuis is.

2 likes

Ze hebben een hele tijd terug, gok 1,5 jaar geleden ofzo, wel een upgrade gedaan van de software en dacht ook de server. Voordien was die bij mij ook niet vooruit te fikken maar sindsdien eigenlijk nagenoeg geen issues meer, hele enkele keer iets traag maar geen foutmeldingen ofzo.

Raar dat het wisselt per gebruiker

2 likes

Mijn beste,

Idem dito!!

2 likes

Hoe bedoel je?

Voordeel van onze hobby is dat we wel heel precies kunnen nagaan hoe lang de vertragingen duren … :joy:

4 likes

Haha, als je vanaf de HF site doorklikt op de horloge outlet site lijkt t wel of je vanuit een lelijke eend in een tesla stapt en het pedaal op de plank trapt :rofl:

Minder op HF zitten, is minder snelheids problemen!

Ik zal heeeeeeeeel eerlijk zijn
Ik hoef niet langer dan 5 seconden te wachten
Voor mij voelt alles goed
Maar snap de frustratie anno 2023

Dat de ene gebruiker veel problemen ervaart en de andere niet of nauwelijks.

Inlog problemen heb ik bijvoorbeeld nog nooit gehad, alleen een enkele keer wat traag.

De andere heeft het blijkbaar dagelijks.

Ik vroeg het me dus af omdat ik dit probleem tot december neit had. Speelt bij mij pas echt sinds dit jaar. Dus dacht dat het wellicht iets nieuws was. Helaas dus niet :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Maar…zojuist gewoon binnen 2 seconden op de site he. Het is dus niet altijd hommeles hoor. :sunglasses:

Yes, en het gekke is. Ik kan nergens meer in. Snap er niets van. :eyes:

2 likes

Ja bij mij is de snelheid duidelijk afhankelijk van het tijdstip, in de avonduren en weekenden meer last van vertraging dan op werkdagen overdag. Maar dan heb ik, net als vele anderen, natuurlijk wat anders te doen voor de baas…

Klopt bij mij ook.

Kun je wel lekker naar je horloge kijken :grin:

De laatste paar weken drama met een slakengang. :snail:

1 like

Ik laat me niet ontmoedigen door de russische DDOS-aanvallen. Slava HF!

1 like

Precies dat.
Soms iets trager en dan duurt het bijvoorbeeld langer totdat iets geplaatst wordt en dan zit je wat langer naar een draaiend blauw rondje (of zoiets) te kijken. I’ll survive :sweat_smile:

2 likes