Prometheus is binnen

Lekker zomerse klok! In het zwart toch ook wel erg mooi…

Nog even snel wat nieuwe foto’s:

mcfr Schreef:

Ik zal ook nog eens betere foto’s maken van de
week.

NOG betere foto’s? :slight_smile:

Maar zonder dollen, mooie aanwinst! De verleiding wordt steeds groter, ik ga maar weer eens op m’n pinpas zitten voor de zekerheid…

Er is echt een Prometheus explosie op dit forum geloof ik :slight_smile: Erg mooi duikertje in ieder geval! Dat wit is ook leuk, want dat is weer eens wat anders. Veel plezier er mee!

Snooker Schreef:

Maar zonder dollen, mooie aanwinst! De verleiding
wordt steeds groter, ik ga maar weer eens op m’n
pinpas zitten voor de zekerheid…

De details zijn echt mooi. tussen de bandaanzet en bezel zie je een gedeelte van de kast zelf. De lugs zijn zogezegd afgehoekt, wat er erg mooi uitziet, maar ook goed voelt. De bezel zelf is erg mooi gekarteld. De gegraveerde achterkant, de tritium buisjes. De mooie diepe kast vanaf het glas tot aan de wijzerplaat. De wijzerplaat zelf met de minimalistische uitstraling. Mooi klein loge en kleine tekst. Erg veel wijzerplaat dus en de indexen op de 3, 6, en 9 zijn ook echt geweldig.
Tot slot de datum die op deze wijzerplaat bijna niet opvalt, maar toch aanwezig.

Kortom, erg mooi horloge en erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Hij ligt ook nog eens erg goed op de pols. Wat wil een mens nog meer.

Dank je wel, lukt wel. het is dan ook een erg goed horloge met hele goede eigenschappen voor een heel goede prijs.

Ja, is een geweldige klok, zelfs het feit dat de wijzers vrij smal zijn (zoals al vaker opgemerkt, ook op andere fora) ga ik steeds meer waarderen.
Het geeft een beetje minimalistische uitstraling (wat ik dus heel mooi vind).
Verder als je vanuit een hoek kijkt wordt de wijzerplaat gespiegelt weergegeven in de chapterring, dit geeft een illusie van diepte en grootte.
Klein nadeel is dat wanneer je dit horloge veel draagt, dan komen er vrij snel kleine krasjes op de band.
Deze zij nwel weg te poetsen, maar dan blijf je aan de gang, ik poets het glas (of moet ik zeggen het saffier) ook al 10x per dag.

Van harte! Schuine data heeft ook niet mijn voorkeur. Vooral bij een daily beater of klokje dat ik regelmatig draag wil ik er een datum op. Maar voor erbij zou ik ook zonder kunnen.

Wow! Mooi hoor.
Veel draaggenot…

Toch weer het topic geopend… haha! ondanks de slechte foto’s heeft ie iets… van harte nogmaals! (gaat zitten wachten tot de eerste witte in de verkoophoek opduikt :))

Ik heb ook nog zitten twijfelen over de witte. Maarhet is een gele geworden.

Gefeliciteerd

Prachtig maar ja wat denk je als ik hem zelf ook in mijn bezit heb.
Groeten en veel draag plezier.

Erg mooi, die witte versie (de andere overigens ook).
Geniet ervan.

Toch maar geprobeerd een close-up foto van de wijzerplaat te maken: