Er is me een horloge ter ruiling aangeboden. De vorige eigenaar heeft de pvd-laag laten verwijderen… Origineel is het horloge met een PVD-laag geleverd.
Heeft iemand ervaring met het (opnieuw laten) aanbrengen van een PVD-laag? Prijzen, adressen etc?
VOlgens mij is deze vraag al eens gesteld en zijn de mogelijkheden en prijzen toen ook behoorlijk goed aan bod gekomen.
Kan je zo snel even niet verwijzen naar dat topic, maar wellicht moet je even zoeken op ‘pvd’ met een vrij grote tijds ‘range’
Dit met een minimum van 225,00 dus als je alleen een kroon gedaan wilt hebben betaal je 225,00
Dit alles is exclusief het demonteren en schoonmaken van de betreffende onderdelen die gedaan moeten worden en exclusief de verzendkosten en BTW
Al met al vrij prijzig. Voor een chronograaf incl band betaal je dan inderdaad al snel een 1300 tot 1500 euro
Dit met een minimum van 225,00 dus als je alleen
een kroon gedaan wilt hebben betaal je 225,00
Dit alles is exclusief het demonteren en
schoonmaken van de betreffende onderdelen die
gedaan moeten worden en exclusief de verzendkosten
en BTW
Al met al vrij prijzig. Voor een chronograaf incl
band betaal je dan inderdaad al snel een 1300 tot
1500 euro
Dit met een minimum van 225,00 dus als je alleen
gedaan moeten worden en exclusief de verzendkosten
en BTW
Al met al vrij prijzig. Voor een chronograaf incl
band betaal je dan inderdaad al snel een 1300 tot
1500 euro
Ik kan 'm voor een appel en een ei overnemen omdat de PVD-laag eraf is. Het lijkt me dat bij dit horloge alleen de kast zelf opnieuw gedaan zou moeten worden.
Zou het zonder PVD goed genoeg vinden afgezet tegen de kosten.
Leuk dat je dit horloge over gaat nemen, heb er ook wel eens naar uit gekeken.
Is er ook met Longines op de wijzerplaat toch?
Dit met een minimum van 225,00 dus als je
alleen
gedaan moeten worden en exclusief de
verzendkosten
en BTW
Al met al vrij prijzig. Voor een chronograaf
incl
band betaal je dan inderdaad al snel een 1300
tot
1500 euro
Ik kan 'm voor een appel en een ei overnemen omdat
de PVD-laag eraf is. Het lijkt me dat bij dit
horloge alleen de kast zelf opnieuw gedaan zou
moeten worden.
Menno
als die voor een appel en een ei te koop is, dan zou het sowieso doen:)
Ionbond Venlo doet het PVD coaten niet zelf, maar laat dit in frankrijk of Engeland doen.
ik heb ook de prijslijsten, maar de prijzen zoals bij een eerder topic aangegeven zijn niet meer van toepassing en drastich verhoogd.
ook zijn dit kale prijzen, zonder voorbehandeling, ontvetten enz.
Gr jan ubels
Ps ik heb meerdere bedrijven in het buitenland benaderd en de prijzen zoals opgegeven, ontlopen elkaar bij de benaderde bedrijven niet.
het is wel zo dat wanneer je een totale horloge collectie - dus zoals een horlogemerk een complete serie anbied hier heel andere prijzen gelden.
Ook veel van de benaderde bedrijven doen niks met enkele stuks
Om te voorkomen dat mijn mailbox vol zit met aanvragen over de prijzen kan ik zeggen dat de op dit forum genoemde bedragen erg hoog zijn.
Als richtprijs kan ik melden dat de Heuer Pasadena incl onderhoudsbeurt, saffierglasen PVD coaten €650,00 heeft gekost.
Bijgaand een foto van een Omega kast. Kast is net binnen en is voor de foto zo even in elkaar gelegd. Er zitten nog geen zwarte drukkers en kroon op. Alle origineel!
Bijgaand een foto van een Omega kast. Kast is net
binnen en is voor de foto zo even in elkaar
gelegd. Er zitten nog geen zwarte drukkers en
kroon op. Alle origineel!