quantore

CasioOak gekocht van @quantore Max
Snelle communicatie alles zoals het hoort👍🏻

1 like

Heb gisteren een mooie Tudor mogen overnemen van @quantore. Aardige en faire kerel die van mij een A+ krijgt voor communicatie.

Thanks Voor de vlotte en aangename deal Max!

1 like

Een horloge verkocht aan @quantore en alles ging glad als babybilletjes :+1:t2:

Wellicht tot de volgende keer.

1 like

Fijne en snelle afhandeling. Lekker gekletst en alles was zoals van te voren besproken.

1 like

Snelle afhandeling en nette communicatie! Aanrader

2 likes

Citizen gekocht van @quantore. Snel de deal rond, rap verstuurd en goed verpakt. Horloge als nieuw👍
Max bedankt!:grin:

1 like

Gisteren zou ik een prachtige Cartier ophalen bij @quantore, maar door een foutje van mijn kant ging er iets mis en ging het niet door. Geen probleem voor Max, kwam de Cartier netjes langsbrengen vanochtend.
Max nogmaals bedankt!

1 like

Recent een fraai horloge van Max overgenomen. Alles keurig netjes conform afspraak en een gezellige deal gemaakt. :ok_hand:

1 like

Prachtige 6-piece Rainer overgenomen van Max. :ok_hand: Perfect geregeld allemaal. Top. :+1:

2 likes

Mooie deal gesloten met @quantore die het pakket supersnel heeft verstuurd.
Hartelijk dank voor de snelle/nette afhandeling Max :+1:

1 like

Ik heb mijn Tudor Pelagos verkocht aan Max (Quantore). Dat ging snel en prettig! Het horloge werd opgehaald en vanzelfsprekend over horloges gesproken. Max is een enthousiaste liefhebber en we hebben nog steeds af en toe contact. Een aanrader. Veel draagplezier met de Pelagos!