Quartz of automaat

V3T3RAN Schreef:

quartomaat?..

Of Autoquart? :smiley:

Norton Schreef:

V3T3RAN Schreef:


quartomaat?..

Of Autoquart? :smiley:

Heb je er wat aan wat ik allemaal voor je hebt opgeschreven…of vind je grapjes maken leuker :sunglasses:

Haha

Nee hoor ben altijd in voor een grapje. Maar ik ben zeer content met je info!(tu)

Norton Schreef:

Haha

Nee hoor ben altijd in voor een grapje. Maar ik
ben zeer content met je info!(tu)

Oooooh want ik wilde net een mop gaan vertellen :smiley:

ha , Vertel op :wink:

Ik zal die man ff mailen. Jullie horen het vanavond!

Opa ligt in het ziekenhuis en zit bij te komen van een narcose.
Z`n dochter en kleindochter zijn op bezoek,maar omdat opa net uit de narcose is praat hij een beetje warrig.

Enfin ze hebben een gesprekje en hij zegt met zijn krakende oude trillende stem:
Volgende week word ik alweer 59 en dat wil ik wel vieren.

Nee opa zegt z`n kleindochter u wordt 95, en een beetje vermanend u zegt alles steeds verkeerd om.

Opa verder, ja sorry hoor het eten is hier ook niet lekker ik vond die poes maar niks.
Z`n kleindochter u zegt het weer verkeerd Opa het is geen poes maar soep wat u heeft gehad.

Ja ja ja zegt Opa een beetje geërgerd,maar één ding klopt wel:
De zuster heeft vanochtend wel mijn pijp gepikt.

:+

HAHA, dan ben ik stil :wink: :smiley:

Zo, ik heb het even gevraagd.

Volgens de verkoper is de batterij een half jaar geleden verwisseld. De onderhouds historie is onbekend zegt hij. Maar volgens mij als ik hem laat onderzoeken op echtheidbij een officiele dealer is er niks aan de hand.

Heeft iemand hier nog wat aan toe te voegen?

Groet!

Automaat aanschaffen :slight_smile:

Automaatje natuurlijk!:

rene84 Schreef:

Automaat aanschaffen :slight_smile:

:+

+1 :wink:

onzin, quartz is zoveel makkelijker en nauwkeuriger:D;)>X

Ik heb Breitling quartz en automaat en de laatste geeft me toch zeker meer “voldoening” (loopt btw 0/1 sec. Per dag nauwkeurig,)

Taco, een Rolex met quartz caliber?
Dan moet je wel echt een hekel hebben aan een horloge goedzetten of een kleine afwijking in seconden niet kunnen accepteren.

Het aandacht geven, er voorzichtig mee zijn, het uit tig miniscule onderdeeltjes bestaande caliber, de swinging second hand.
Zo mooi.

Over een oud topic afstoffen: Dat is beter dan 12 en meer topics starten over het zelfde onderwerp. Mijn zege heb je.

3 likes

Bij mij geen gebroken hartje kerel. Ik heb een Breitling Skyracer Quartz en een Rolex OysterQuartz en hoef nooit geen automaat meer. Dat eeuwige gezemel met gelijkzetten enz, een horloge moet mij dienen en niet andersom. Misschien dat er ooit nog een Hesalite moonwatch in komt met handopwinder maar voor de rest ben ik er klaar mee. Je ben dus zeker niet de enige due er hier zo over denkt,

1 like

Een horloge is voor mij een handopwinder of automaat
Is ook de charme van het horloge

Maar ieder een eigen mening natuurlijk

1 like

Dat sommige luxe horlogemerken ook modellen hebben waarin een quartz caliber zit, is denk ik ook een lastig onderwerp op een horloge forum en mischien wel ieder horloge forum.

Zoals een sporter die wint door het geheimlijk gebruik van doping. Voordat er reacties komen dat dit vergelijk nergens op slaat. Dat is ook zo :grinning:.

Zoals Riddler al zegt, ieder zijn/haar meuk.

De Rolex Oyster quartz is zo eentje, al vind ik het een opmerkelijk model van Rolex.

3 likes