Quoten

Ja, same here!

1 like

Chrome heeft het ook regelmatig. Dan hangt zoā€™n selectie cursor boven het citeer dingetje.

1 like

Op Android Firefox nog geen issue (stukje info voor de techneuten achter het scherm)

1 like

Gezien het op een Windows computer wel lukt, ligt het ofwel aan de mobiele versie ofwel toch aan Safariā€¦

Ik wil je citeren maar het lukt niet :joy:
Maar extra informatie: op de macbook met Safari geen probleem. Het is alleen op mā€™n mobiel.

1 like

Moest je maar je Macbook gebruiken hĆ©,ā€¦ dan had je ook geen probleem gehadā€¦ maar dus de kans dat Safari de schuldige is, is bij deze weer wat kleiner geworden, de fout zou dus kunnen liggen bij de mobiele siteā€¦ maar waarom dan geen problemen met Android en Firefox?

En op een iPad

1 like

Waarschijnlijk dus toch een foutje in Safari danā€¦

Zeker wel. Jouw quoten kostte mij vier pogingen.

Hier al een tijdje op mijn iphone dat ik bij sommige posts de tekst niet kan selecteren om te quoten.

Soms gaan het een dag goed en soms een dag niet.

1 like

Ik heb juist de laatste tijd weinig problemen. Op welke versie zitten jullie? Ik nog op ios 11.4.1.

@jur @DHSupport

En ook idd maar twee leden taggen.

Klopt idd weer wat geleerd

Ik heb het niet kunnen selecteren probleem nu ook al een tijdje op mā€™n mobiel (iphone) in Safari, Chrome en een aantal andere browsers die ik hiervoor specifiek heb getest. Pagina herladen is dan de enige oplossing.

Hopelijk weten de knappe koppen bij @DHSupport nog iets?

1 like

Ik op ios 12.0

Hier ook op de laatste 12.0

Hoe dan? Chrome? Firefox nog steeds als een :sunny:ļø

1 like

Hier op 12.1 beta 2 inmiddelsā€¦maar heb dit euvel al langer (dus ook op non-beta 12.0).

1 like

Yes.

Android 9
Chrome Dev

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chrome.dev&hl=en

Nog nooit problemen gehad :+1:

1 like

Dit is volgens mij nog steeds zo momenteel. Ik kan op mijn iPhone ook niet selecteren, maar alleen citeren via het ballonnetje.