R.O. 1, Metamorfose door drie rode wijzertjes

Goed resultaat, hoewel ik me persoonlijk had beperkt tot de secondewijzer…

Sportief en een beetje sinister… Helemaal geslaagd naar mijn mening en totaal maar dan ook echt totaal anders dan met de oude wijzers.

Proficiat! Maakt em een stuk sportiever.

Persoonlijk hou ik meer van de oude ingetogen stijl.

Ik vind het er werkelijk super uit zien! Het geeft het horloge een make-over van chique naar sportief, terwijl het toch maar zo’n klein verschil is.

Wat mij betreft kan Roland deze optie zo aan zijn collectie toevoegen!

Ik vind dit een hele mooie mod. Van wat klassieker naar een hele sportieve look!

Cheers
Eric

Erg geslaagd Hans! Ik zeg houwe zo!

Ziet er prima uit Hans.
Het geeft hem iets meer "power "

Groet Jan

hallo hans het is normaal al 'n mooi horloge, maar nu met dat rood 'n super mooi horloge. (maar dat is mijn bescheide mening).
veel draagplezier (tu).

Origineel is de RO1 al zeer fraai. Eigenlijk een tijdloos, klassiek ontwerp. Door de rode wijzers wordt hij wat sportiever. In mijn ogen bij deze klok een mooie aanpassing.

Heel erg mooi!

Hmm.

Bij mij heeft een rode secondewijzer als verschil tussen twee vrijwel identieke klokken, de uiteindelijke doorslag gegeven om degene met de rode wijzer als vervanger van de oude klok aan te schaffen.
De andere klok is daarna verkocht. Deze wijzerwissel is eigenlijk veel handiger :wink:

En ja, deze rode wijzers staan em perfect. Enkel de secondewijzer in het rood zou ik overigens ook voldoende vinden.

Toch een goede modificatie.

Groet,

Nico.

Nou, ik ben er klaar voor om het horloge in het echt te bewonderen. Zit in een café in Heerlen te wachten op Hans. Zoals zo vaak ben ik weer eens veels te vroeg. Hahaha

Zal straks iig een paar foto’s maken. Niet alle foto spullen bij dus gewoon Quick & Dirty.

Nu eerst een tosti naar binnen werken!

Perfecte mod! Niets meer aan doen, ik vind het eigenlijk mooier en sportiever dan de standaard wijzers. Roland zou dit eigenlijk als optie moeten voeren. (tu)

Erg mooi! En gedurft :slight_smile:
Het orgineel ziet er al erg strak uit. Maar met rode wijzers is het een aangename verandering.

Ha Bidle!

Het was een leuke en tikje hectische mini-meeting. Voor wat betreft de foto’s was dit echt improviseren! Maar leuk dat je hier was en dat je de hele ‘mikmak’ zelf eens hebt kunnen zien en kennis hebt gemaakt met Mr R.O.1, zijnde Roland.

:~

hans

Lowlander Schreef:

Perfecte mod! Niets meer aan doen, ik vind het
eigenlijk mooier en sportiever dan de standaard
wijzers. Roland zou dit eigenlijk als optie moeten
voeren. (tu)

Als optie? Er liggen zelden of nooit horloges kant-en-klaar bij Roland. Met iedere klant wordt besproken welke wijzers, band en wijzerplaat men wil hebben. Dus wat dat betreft No problem.

hans

Hoi Hans,

Ziet er schitterend uit! En inderdaad, een zwarte band met rode stiksels zou het geheel wel volledig compleet maken! Ben benieuwd!

gr.Joep

hcptdg Schreef:

Ha Bidle!

Het was een leuke en tikje hectische mini-meeting.
Voor wat betreft de foto’s was dit echt
improviseren! Maar leuk dat je hier was en dat je
de hele ‘mikmak’ zelf eens hebt kunnen zien en
kennis hebt gemaakt met Mr R.O.1, zijnde Roland.

:~

hans

Hoi Hans,

Ben nu net thuis en eerst eten dan de foto’s bekijken… Volgende keer gaan we “echte” foto’s maken!

Q-park kon enkel betalen met losgeld en miste 3 euro van de 10…beide apparaten wilde geen briefgeld hebben door een defect… enfin, bijna 5 minuten discussie met een dame achter de knop; ik moest maar op zoek naar een winkel om te wisselen…niet dus! Uiteindelijk toch gratis naar buiten. Scheelde weer €10,-! :slight_smile: Nu nog dik 3890,- te gaan voor RO1!! Hahaha :wink:

Maar goed dat jij en de dame elkaar (taaltechnisch) toch konden verstaan :D.

Ik wacht met spanning (maar eet eerst even snel je bord leeg :slight_smile: ) op de beelden. :)-D

Hans

Leuk, Leuk, we wachten af!