Raad de nieuwe aanwinst!

Nee, is de 1e keer. :slight_smile: Wel al eerder iets van een TZā€™er gekocht via Ebay, dat wel.

Ik zag de advertentie en reageerde direct door een mailtje en PB te sturen (just in case). Toen mailde die me terug met allemaal info enzo en antwoorden op enkele vragen, nog wat over de prijs gepraat en uiteindelijk zijn we het overeens gekomen.

Het is iemand die met enige regelmaat post en als die post ook wel wat nuttigs bijdraagt, dus wel iemand die er enigzins verstand van heeft (zo komt 'ie over). Hoezo?

En ook maar ff een vraagje dā€™r tegenaan gooien. :wink:

Nu heb ik de persoonlijke gegvens van de verkoper gekregen, en wil nu ff kijken of deze ook kloppen. Nu zoek ik dus op internet naar het nationale telefoonboek van Engeland, maar kan niet echt veel vinden, voornamelijk bedrijven, of siteā€™s waarvoor je je eerst aan moet melden. Ik zoek dus iets als hier de Nationale Telefoongids, maar dan voor Engeland (waar hij woont). :slight_smile:

Nouā€¦n.a.v jouw berichtje heb ik eens zitten kijken naar wat er allemaal te koop wordt aangeboden en ik zag veel leuke dingen voorbij komenā€¦

HansUwland Schreef:

Eindelijk heb je er een! Van harte gefeliciteerd!

HaUw

Hans, je hebt een PB! :slight_smile:

Hans, dat ziet Jaap-Wim zodra hij op het forum komt door dat blauwe balkje rechts bovenin zijn scherm :wink:

Geen probleem. Ik bel nog vd week! :wink:

Deze misschien?

http://www.thephonebook.bt.com/publisha.content/en/find/residential/residential_numbers.publisha

Dank je John, maar die hadik ook al geprobeerd. :slight_smile: