Nee, ik denk ook niet dat iemand de Skagen er uit gaat pikken, dus dat. 

Stowa flieger ikarus?
Ik denk een Citizen. Waarschijnlijk een automaat.
Velly velly funny, Mistah Bond.
Ik zoek nog even specifiekere modelgegevens. 
Day Date?
You have an illitating knack for survivah, Mistah Bond.
Nog een tikje specifieker. Denk aan het stuk van de dial die ik niet op de foto heb staan.
Ik wist het toen ik hem zag. Maar ook alleen puur doordat ik weet welke horloges jij hebt. Net als je eagle 7 met fluted bezel. Dat maakt dit topic heel makkelijk. Net als de poster met breitling avatar die een breitling post…
Er staat verder naar boven nog een Seiko duiker waar niemand iets mee wil. Maar je hebt gelijk.
Da’s valsspelen, want die heb je zelf aan @Da_Watcher doorverkocht, die 'm aan mij verkocht. Hij is overigens herenigd met z’n band. Dezelfde forumgebruiker aan wie ik dat staal toen gaf kocht ook de kop weer over. 
Maar deze had mijn collega gisteren om. Prachtig ding trouwens. Succes:

Nog eentje dan, ook nimmer op HF getoond

Die citizen komt bij @Slin vandaan en is via mij bij jou terecht gekomen en weer verder het forum op.
Niemand die `m weet?
Wie het weet mag het zeggen.
Het halve strand van Kijkduin heeft zich op de bezel verzameld zie ik nu…
Oriënt mako Pepsi?
Bingo!
Ik vrees van niet terwijl het toch wel af teleiden is van de foto. Vintage Seiko en geen tekst onder Seiko -> handwinder. No date en 2 wijzers slechts. Gaan er al belletjes rinkelen?
Ik had ook vintage Seiko geroepen, maar dat komt omdat jij het bent. Ik kom op geen van twee, trouwens. Maarreh, kun je niet eens een foto van het hele model posten? Goede kans dat ik dan nog steeds niet weet welke referentie het is. 
Om de balans te herwinnen even een foto van een veel en veel te makkelijke.