En door!
Deze is van na onze geboortes.
Ja, bleh. Dacht dat dit niet zo’n bekend horloge zou zijn. Te veel kennis!
Prachtig horloge!
Alleen een beetje groot en erg ‘dik’.
Wellicht dat @ABCSteed of @Subonno ons er nog wat meer over willen/kunnen vertellen
Ik vind het echt een leuk topic, waar sommige van zouden zeggen “jij hebt hier niets te zoeken”. En gelijk hebben ze heb er de ballen verstand van vintage, maar kijk toch en geniet.
Heb wel een paar vintage horloges maar die raden ze toch nooit, zijn te oud of te onbekend. Als ik ooit nog eens een horloge raad, zal ik het jullie verdomd moeilijk maken, stelletje horloge kenners
4 minuten…
Ferry had toch bijna 5 minuten!
Ferry? Ferry? Ferry? Ferry?
Ik heb verdorrie zelf een Farer, maar jullie houden geen rekening met mijn seniele ouderdom . Nog erger, zat van de week mij de blaren te zoeken naar een bepaald horloge, wist zeker dat het een Seiko was. Heb ik toch aardig wat van liggen, niet kunnen vinden.
Volgende dag, kwartje viel. Was geen Seiko maar Citizen, in 5 min. gevonden. Toch een teken dat ik snel achteruit ga, dus op zijn minst het merk of logo tonen en dan nog geen zekerheid dat ik hem vind
Niets meer anoniem hier, das mijn buuf. Komt te vaak langs volgens Assie
Nee, dat is Penny.
Je moet het eerst raden voor je aan de beurt bent?
Zei het toch, ouderdom en seniel. Maar altijd met een glimlach
Typisch Nederlands, met al zijn regeltjes
. Natuurlijk raad ik nooit een horloge, alleen met hulp via een pb haha
Ik ga ook volledig de mist in hoor.
Oeps, Assie wordt boos, zit nu pas 4,5 op het HF. Wil ze weer de aandacht hebben