Raad het horloge! (Deel 1)

6 likes

Yes!

Screenshot_20240111-205337

1 like

Mag ik 1 keer raden, zuivere gok natuurlijk.
Seamaster Aqua Terra Regatta, heb ik prijs of is het de mispoes :wink:

Ha ja, dat mag, echter was deze foto de afbeelding van mijn antwoord (Aqua Terra NZL-32) aan JanDoedel (zie zijn fragmenten van die horloge in de posts erboven). Ik plaats altijd (als ik weer eens betrokken ben met dit topic) de foto van het gehele horloge als deze geraden is - leuk voor iedereen die mee leest en ter lering en vermaak.

1 like

*dit

1 like

De tangram foto (zwartwit) van mij hierboven. is het nieuwe raadsel. Leuk als je mee doet @fredpanarai1

Verdorrie ik kom er niet uit, maar iets in mij zegt dat het van een Seiko is. Maar daar zal ik wel compleet naast zitten.
Zal ook maar eens wat foto’s maken als ik tijd heb om te raden, horloges zat :wink:

Extra hint (en in kleur nu)

Screenshot_20240111-223121

3 likes

Eerst zelf eentje raden :wink:

1 like

Kan het niet uitstaan, in kleur (nog steeds zwart wit) kan die ZrO2 niet thuisbrengen. Voel mij echt een kneus nu, nou ja ben ik eigenlijk ook wel :cry:

Nou…je bent niet de enige die 'm nog niet ziet. Morgenochtend zal ik weer een hint plaatsen. Toch nog een hint: het is géén Seiko!

1 like

Zirconium dioxide. Welk merk gebruikt dit ook alweer? :thinking:

1 like

:zipper_mouth_face:

1 like

Ik kom eerder in de scheikunde uit dan bij een horloge. Scheikundig element: zirkoniumoxide dus zal verwerkt moeten zitten in de plaat. Brrrr ik word gek hier :rage:

2 likes

@Ten

Omega Seamaster Chronometer Co-axial?

Deze dus:

4 likes

Drex bedankt, kan ik in iig verder op borduren :+1:. Maar we gaan het vinden toch Drex :smiley:

1 like

Herkenbaar.
En dan het gemak waarmee een aantal zeer snel het horloge herkennen. :frowning:

Is Omega , maar welke zoek mij rot…

2 likes

Thanks, alle hintjes helpen. Maar we zullen hem krijgen en dan ga ik ook foto’s plaatsen, kan @Ten zich wezenloos zoeken :grin: