Nog nooit van gehoord en ik snap ook wel waarom
Damning critique! Ik vind het echt best leuk gedaan. Ik heb een ander horloge van ze, waar ze er iets meer lagen in hebben gebracht. Maar als deze stijl je niet aanspreekt is het hoe dan ook niets. Ben nog nooit iets tegen gekomen dat ik er echt op vind lijken. Dat vind jij vast heel begrijpelijk! Haha!
Perfect. Dank voor het zoeken! Volgens mij gaat het merk doorgaans zonder & door het leven, en eigenlijk dacht ik dat het ter ziele gegaan was. Maar er is toch nog een website live met een Japanse extensie, terwijl het dus Deens is. Dit is de Signature. Terechte naam, want opvolger ‘Automatisk’ volgde een vergelijkbare lijn.
Mijn volgende stap had geweest @REEY erbij te roepen!
Okay, volgende dan maar:
Vind het nu al leuk dat je in thema blijft!
He kreeg ineens een melding. Yes, nog steeds in mijn collectie. Lange tijd een beetje genegeerd maar laatste tijd weer vaker om de pols, getuige ook Wat dragen wij vandaag CXIX - 2072 van REEY
De uit één stuk “gehouwen” case vind ik mooi en tegelijk goed draagbaar.
Leuk dat je even komt buurten! Er was buiten de onze volgens mij ooit een andere van het merk op het forum, maar ik weet niet of die er nog is.
@Ten
Ik krijg een beetje Deep Blue, een beetje Mido Ocean Star en die oranje secondewijzer doet me vooral aan Christopher Ward denken… De juiste combi heb ik nog niet.
Gaat die secondewijzer nou onder de index? Of is dat optisch bedrog?
Ik ben niet zo van de industriële tool watches en die plaatsing van datum schrijft hem voor mij helemaal af. Zou ik persoonlijk de Tissot PR516 verkiezen, als ik iets soortgelijks zou willen.
Ik vind de Richardt Mejer, in tegenstelling tot deze Tissot, behoorlijk zakelijk en dressy. Alleen de secondewijzer houdt hem daar vanaf. Ik vind deze Tissot ook best leuk overigens, maar een heel andere stijl, hoewel ik inderdaad zie dat Tissot met een monobloc constructie speelt. Richardt Mejer’s ontwerp benadrukt dat extra en lijkt die industrieel gehouwen look elegant te willen maken. De Tissot is dan weer heel erg vintage sports qua uitstraling.
dat zou zomaar kunnen…
Leuk. Ik ga hoe dan ook weer iets leren, want een horloge met dat effect zegt me nu zo even niets.
Heel goed (en geen Sinn idd)
Zei iemand Sinn? Of heeft die ook een variant met indices op het saffier?
En maar weer door…
Moeten we zoeken op midori tamenuri urushi?