Deze dan?
Alexander Shorokhoff (kleur is vertekend in de foto)
Van jou nota bene
Deze dan?
Alexander Shorokhoff (kleur is vertekend in de foto)
Van jou nota bene
Jawel haha. Ik wilde iets exotischer nemen, maar er toch ook voor zorgen dat het horloge in kwestie al eens zichtbaar geweest was op het forum.
Goed geraden in elk geval
Shorokhoff. Ik had er nog niet aan gedacht. Leuk en altijd buitenissig!
Volgende
Echt vintage?
Ik moest aan Heron’s GMT denken, maar die cijfers zijn opgelegd en geen lume pips.
Ik vind het wel wat voor een oude Air King, maar die hebben volgens mij doorgaans geen railway track.
De stompjes laten nog weinig weten.
Ik vind het een datejust. Die zwarte romeinse cijfers doen me denken aan de Buckley dial. Zoals deze:
Maar de T wiss T staat erboven.
T Swiss T onder onder de railway track zie ik echter alleen bij vrouwenmodellen, maar bij de Buckley weer erboven (ook bij het vrouwenmodel zoals hier). Bij de mannenmodellen zie ik ze er ook veelal boven, nooit onder.
Bij dit model (ook vrouw) staat het dus beneden. Alleen zijn de romeinse cijfers weer niet zwart. Het moet een mix hiervan zijn
Ook nog altijd geen lume pips. Als het Rolex is, ik bestudeer ze zelden…
De onderste heeft lumepips. De bovenste oorspronkelijk ook overigens. Die zijn we nagenoeg wel af idd
Klopt, ik keek niet goed. Ik weet niet precies welke variant die onderstaande je is, maar het is wellicht of een hommage daarvan of een zwart geprinte versie…
Mooi gevonden, maar het is geen Rolex
mét pip, en gelijk aan de garantie-periode
Haha! Ik dacht even dat dit getekend was.