Nog grover (het is toch een beetje tijd voor wat nieuws hier):
AI-overzicht
De afbeelding toont een patroon van vier donkergroene vierkanten en een patroon van witte vierkanten. Het is niet mogelijk om te bepalen wat het object is op basis van de verstrekte afbeelding.
![]()
Dat is precies waarom we in dit draadje welwillende mensen hebben die dit werk volbrengen. Tegelijkertijd teleurstellend dat AI niet goed genoeg door beeldmateriaal heen kan ziften om unieke details te identificeren. Zal wel teveel vervuiling veroorzaken om zulk gedetailleerd zoekwerk te automatiseren.
Wie doet een echt menselijke poging. Het horloge staat er in stukjes bijna helemaal op nu…
Ik heb het echt wel even geprobeerd maar zonder succes. Ik heb vooral op sherlock holmes gezocht.
Heb gezocht op baseball, ook niks gevonden. Ook heel veel van microbrand draadje doorgespit, niet gezien.
Ongelooflijk lastig. Heel veel herkenbare dingen maar ik kom ook niet tot de oplossing. ![]()
Is dit een baseball pet of een UFO?
Sorry, ben weg op conferentie, dus niet veel kans online te zijn.
Belangrijke hint: wel een sport, maar geen baseball.
Hier nog een extra transect:
Deze?
Toch niet AI weer? Maar wel goed hoor
Het is toch een memorabel en zeer geslaagd horloge. Als het niet zo openlijk en zichtbaar sportief zou leunen, zou ik 'm makkelijker toevoegen aan de collectie. Die kastconstructie vind ik top.
Eens!
Je hebt een moeilijk horloge raadsel gemaakt, maar wél erg leuk om te zoeken.
Ik zal morgen een nieuw raadsel bedenken.
Welterusten allen.
Het herkenbare zal in dat lipje zitten, maar dat zegt me even niets
Dar verbaast me niets! Maar het is geen overseas en geen Aision.
Dat klopt.
Want die " lipjes " zijn veel groter…