Raad het horloge! (Deel 2)

Nu ja, ik dacht met deze vorm valt de meerderheid wel al gelijk af, hoewel die vorm misschien voorzichtig ook te vermoeden was met de andere hints. Maar goed, hint taken…

2 likes

Omdat het nog altijd niet tot suggesties leidt

2 likes

Zit ik in de buurt?

2 likes

Juiste land, dat zeker

2 likes

Zoiets?

3 likes

Betere foto…

5 likes

Ja, kan niet missen. Een fraaie Cuervo y Sobrinos in deze tijden van diepe Cubaanse crisis. (Ik was overigens vergeten dat ik m al eens gebruikt had in die post! En kennelijk nog altijd niet verkocht op die website. Ik ben altijd bang dat CyS te groot is voor mij, en toch aan de prijs, maar heb een zwak voor de eigenzinnigheid met old world ondertoon.)

2 likes

Happy New Year!

2 likes

Ik vind m alvast leuk: verticale geborstelde platte bezel. Uitgelijnde cijfers… Maar geen herkenning. Zou bij Serica kunnen passen

2 likes

Hij is ook erg leuk…

1 like

Bij mij gaat wel een belletje rinkelen maar kan het niet plaatsen. Dacht eerst aan Union Glashutte

1 like

1 like

Waar is nou die verticaal geborstelde bezel naar toe?

1 like

Hier:

1 like

Hmmm, het viel me net op dat RZE een vergelijkbaar font gebruikt op hun Urbanist, maar dat is dus de verkeerde weg.

Het wordt steeds gemakkelijker

1 like

Het vergt iemand die die eigenaardige lugaanzet herkent. Google dringt nogal aan dat het een Vacheron Constantin betreft. Dat geloof ik niet.

1 like

Mooi hè

1 like

Dit leverde bezoekjes op an Code 41 en De Bethune, maar toch zonder resultaat

1 like