Nu ja, ik dacht met deze vorm valt de meerderheid wel al gelijk af, hoewel die vorm misschien voorzichtig ook te vermoeden was met de andere hints. Maar goed, hint taken…
Juiste land, dat zeker
Ja, kan niet missen. Een fraaie Cuervo y Sobrinos in deze tijden van diepe Cubaanse crisis. (Ik was overigens vergeten dat ik m al eens gebruikt had in die post! En kennelijk nog altijd niet verkocht op die website. Ik ben altijd bang dat CyS te groot is voor mij, en toch aan de prijs, maar heb een zwak voor de eigenzinnigheid met old world ondertoon.)
Ik vind m alvast leuk: verticale geborstelde platte bezel. Uitgelijnde cijfers… Maar geen herkenning. Zou bij Serica kunnen passen
Bij mij gaat wel een belletje rinkelen maar kan het niet plaatsen. Dacht eerst aan Union Glashutte
Waar is nou die verticaal geborstelde bezel naar toe?
Hmmm, het viel me net op dat RZE een vergelijkbaar font gebruikt op hun Urbanist, maar dat is dus de verkeerde weg.
Het vergt iemand die die eigenaardige lugaanzet herkent. Google dringt nogal aan dat het een Vacheron Constantin betreft. Dat geloof ik niet.
Dit leverde bezoekjes op an Code 41 en De Bethune, maar toch zonder resultaat