Raad het horloge! (Deel 2)

Geen microbrand

Geen Ebel

1 like

1 like

In theorie zou het merk nu duidelijk moeten zijn, maar met jij weet je nooit natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik ga even zoeken

Edit: nikske geen hit :disappointed_relieved:

1 like

Wil je geen hint of vond je geen aanknopingspunt?

1 like

Ik dacht dat ik op Hermes moest zoeken, maar daar vond ik niks. Ik vrees dat wij een verschillende opvatting van de term microbrand hebben :grimacing:

Charles Hubert?

Nee. Kende ik ook niet. Wat is dat voor merk?

Nee

Dit merk is van de boomer generatie. Verkrijgbaar via retailkanalen. Ik zou zeggen een beetje een niveau als Tissot, maar met een heel stuk minder respect en bekendheid onder liefhebbers en dus zeker minder history en niet Swiss made.

Tenminste, op deze staat France

Haha geen idee.

1 like

Gevonden. Er werd al in 2011 over geschreven hier op HF. Vaag Amerikaans merk.

Hier had een link naar het draadje moeten staan…

1 like

Nu de opgave zo moeilijk blijkt, moet ik grover worden. Deze is dus geanonimiseerd.

1 like

En dat rare logo:

2 likes

Ja, dat is niet het Michel Herbelin logo, geloof ik. Misschien heeft het Meharee te maken. De Newport heeft daar een ander embleem.

1 like

Volgende:

Uit nieuwsgierigheid heb ik het even opgezocht:

1 like

Nog een plaatje

1 like

Rest nu nog de vraag wat dat embleem dan precies afbeeldt…

1 like

Ik weet het niet. Mijn eerste microbrand ingevingen brachten me niet verder. De bracelet is een beetje Hublot, maar de keuze meer conventionele divers lijkt beperkt bij dat merk. Die grotere bezel segmenten deden me denken aan Orient, maar deze zijn wel heel groot in vergelijking.

1 like