Omdat het maar niet wil vlotten (dit forum kent overigens eigenaren van dit model), maar een plaatje van de kroon met merkteken.
Niet volgens de regels, maar het is een noodgeval.
Wat is deze?
We kunnen daar wel even doorgaan Kristof . Ik heb al een gokje geplaatst.
Ik wist niet eens dat dit topic bestond haha
Nog steeds geen idee
Nog nooit gezien denk ik.
Heel fraai op een klassieke manier. Nieuw model? Maar waarom Nicolas Rieussec? Die is al goede tijd geleden overleden
Grover geschut nodig denk ik, na zoveel dagen
Aangezien er maar zoveel is dat nog gepost kan worden zonder het merk zichtbaar te maken, doen we het maar met een bredere blik van eerdere details.
Montblanc has proudly presented its new Homage to Nicolas Rieussec II model. It is designed to honour the second invention created in 1825 by Nicolas Rieussec, the inventor of the first inking style chronograph which was patented in 1821. The instrument featured a process for marking the duration of time periods through the tip of a direct-drive seconds hand loaded with ink. Issued in a limited edition of 565 timepieces, the 43mm-diameter Montblanc Homage to Nicolas Rieussec II watch in steel is highlighting its ties with the first 1825 hand-equipped chronograph, this new model emphasises Nicolas Rieussecâs constant insistence on the need to reach greater levels of precision.
Wow
Vratislavia?
Neen, Brits merk naar ik meen
vapaus veli
En doorâŠ
Dank voor de medewerking. Het is mij niet duidelijk of Vapaus nog leeft, maar deze Veli serie was toch behoorlijk goed gevormd. Subtiele details zoals de lugs en markers die het model een eigen snoet geven. Past mooi tussen Max Bill en Stowa Partitio.
Goed! Jouw beurt!