Unimatic modello cinque
3 likes
Dit moet kloppen. Wat een lelijk hok zeg. Maar daar gaat dit topic niet over.
4 likes
Inderdaad, de lelijkste unimatic die ik ooit zag. Er zijn nogthans best leuke modellen te vinden.
2 likes
Nope. Geen GG
Nope, maar de vermoedelijke winnaar doet in ieder geval al mee ![]()
1 like
Ah. Vintage IWC dus ![]()
1 like
![]()
Verassend genoeg niet. We onderschatten Rory zijn breed interesseveld natuurlijk niet.
2 likes
Ik dacht dit dus ook haha, dus mijn hersenen kraakten al
Enige (Neo)vintage IWC met blauwe saffier in de kroon die ik kon bedenken is Il Destriero Scafusia, maar die ziet er totaal anders uit.
1 like
Ik zou nog wel een fotootje willen zien… ![]()
1 like

Gaat niet lukken… ![]()
Nog maar een plaatje erbij?
Nu toch?

1 like
Minute repeater?
1 like
Klop hélemaal.
1 like







