Raad het horloge! (Deel 3)

Wie noemt Dryden een verborgen parel, vraag ik me af. Hoe het ook zij, in mijn geval is het geen merk waar ik vaak aan denk. Het doet me een beetje denken aan Draken. Wordt ook regelmatig geprezen, maar bij mij blijft het niet bij. Waarschijnlijk omdat beide catalogi erg sterk leunen op weinig echt opvallende varianten van tool watches. Als anderen dat zeggen, vast capabel, naar niet zo spannend. Dat gezegd, die Pathfinder ziet er nog niet zo slecht uit, zeker met een pittig kleurtje. Er is ook niets mis mee, maar ik zou deze merken niet gauw missen.

2 likes

Die moest ik even opzoeken…

Veel meer 13 in een dozijn komen ze niet

1 like

$ 650 exclusief invoer kosten

1 like

Het was idd de Dryden Chrono Diver Gen 2 42mm Chronograph - Steel Blue

Foto was van de site

Ik heb zelf de Dryden Heartlander Solar 38mm Field Watch - Forest Green
(en hoewel hij heel leuk is en de kwaliteit zeker goed is, toch in 't blauw gezet - want Tag Heuer quartz gekocht).

image

2 likes

Ik doe maar een nieuw eenvoudig raadseltje…

Lijkt haast een Pequignet bruggetje

1 like

Zoiets

1 like

Bingo Benjamin!

Jij bent.

1 like

Mijn goede voornemen is er geen gewoonte meer van te maken! Moet een beetje afkicken…

Maar een leuke opgave ligt haast altijd wel op de loer.

Perrelet First Class?

Nee. Geen Perrelet.

Zepplin nordstern gmt?

Geen Zepplin

Gerald Genta Retro Sport?

2 likes

Nee, lugs en bezel lopen heel anders. En de afwerking van knurling op de kast is ook een ander niveau.

Ik krijg overigens echt een angstaanval van deze lug hole. Die gaat ieder moment de geest geven

3 likes

Goede pogingen zo vroeg in het spel, maar het juiste merk kwam nog niet langs. Ik moet even een nieuwe hint maken!

Martin Braun?

Daar had ik dan weer nooit van gehoord. Nee dus, maar wel leuk om eens te zien.

Screenshot_20260403-085259210_1