Racing strap fever. Who else?

Ik had deze combo

7 likes

11 likes

Schitterend Wing!
Een van de weinige vierkante klokken die me kan bekoren.

1 like

Had?

Thx Wil, ik heb em alleen niet meer.

Bissmarck R

2 likes

Ik vind deze banden altijd mee bij een ander. Bij mij zelf wat minder, ik weet niet hoe dat komt.

Nog even wachten op m’n verjaardag begin april maar dan heb ik deze ook, met blauwe dail en @Ko_ race strap. Kan echt niet wachten :grimacing:

Net m’n nwe hirsch rally op de mat :sunglasses:

Super!! :yum:

4 likes

Deze draagt zeer comfortabel. Zeker op de warmere dagen

4 likes

Ter lering ende vermaeck: grote gaten racing, kleine gaten rally?

1 like

Tomato Tomato :joy::joy:

Gelukkig dat, they don’t crack under pressure. Er zou maar eens een wagen langskomen ;-(

Niet te hopen nee…ook omdat het een fietspad is…:wink:

1 like

Deze lag er ook nog vlakbij!:innocent:

1 like

Zeker gaaf, ben nog op zoek naar een mooie zwarte 24 mm. Mocht iemand een adresje hebben, let me know !!

Het Belgische merk raidillon maakt voornamelijk horloges geassocieerd met autosport, en zij laten banden maken van zeer hoge kwaliteit. Ze hebben zeer veel verschillende modellen en kosten ongeveer 120€ per stuk. Wel effe opletten, sommige banden zijn gemaakt om gebruikt te worden met gebogen bandpennen (zodat ze beter op een ronde kast aansluiten)

Door deze heerlijke DB10 komt de oude Baume&Mercier weer af en toe om de pols.

't valt me op dat het Tissot PR(S) 516 gehalte in dit topic vrij hoog is.
Dat heeft voor mij wel een nadeel… nu weet ik echt zeker da’k er ook een wil…:money_mouth:

enniewee…

dit vrolijke drietal heb ik voor de gelegenheid maar even neergelegd… de Periscope op Rally?.. ja… why not… :smile:

de blauwe Rally op de ZentRa… dat was nog even zoeken, 19 mm die zijn er niet veel, desondanks toch gevonden. de Cognacbruine op de Instrument 2 is een 7T2, en momenteel is Remie bezig met een blauwe 22 mm rally in dezelfde stijl als de 19 mm op de ZentRa #issiealklaar?

2 likes

Foto heb ik al eerder geplaatst, maar ach… :wink:

1 like