Radio Gestuurde Horloges

Junghans is gewoon goed ik ben ook meer dan tevreden met mijn Mega 1000 titanium

Gr Pieter

Deze is nice!

Junghans was de eerste en volgens mij ook nog steeds de beste.

1 like

Inderdaad. Ik heb er een (een Mega Solar Ceramic, de voorganger van de huidige Force) die ondertussen 15 jaar oud is en nog als nieuw.

Heb al een casio besteld

Dat ie ie zeker maar aflezen gaat op een negative display wel wat lastiger

1 like

Ja i know maar vind gewoon tof uit zien :smile:

1 like

Hierbij mijn 2 junghansjes radiogestuurd:

De mijne is deze:

Ik heb al een paar jaar zo’n Conrad ā€˜Trend Time’ en ik ben er eigenlijk best tevreden over. Beetje geĆÆnspireerd op Mondaine, maar ja inspiratie mag toch? Van mij wel. Ik draag 'm overigens zelden, maar hij hangt boven mijn PC monitor bij de inktpotjes en de vulpennen. Het is mijn referentiehorloge om andere klokjes op tijd te zetten. Ik heb 'm ooit (in februari 2013 om precies te zijn) na aanschaf ingesteld en sindsdien loopt ie op de seconde gelijk, zomer en wintertijd inbegrepen. Nog nooit een nieuwe batterij nodig gehad.
Niet gek voor die prijs! Momenteel €39.99 en gratis verzending… (geen aandelen bij Conrad :slight_smile: )

Best een leuk horloge inderdaad. Zoals je al zegt, beetje Zwitsere stationsklok, maar dat mag.

Ik heb net dezelfde Junghans gehad als Pieter.

Nu heb ik nog deze twee: Een Junghans Apollo en een SEIKO SDGA002.
De Junghans Apollo ga ik wellicht verkopen want ik heb genoeg aan 1 radiogestuurd horloge.

Twee plaatjes snel van het net geplukt:

2 likes

Als ik de keuze had dan zou ik ook de Seiko houden

Gr Pieter

Gave seiko, zat net te twijfelen of ie alleen e-ink en solar had. Maar blijkbaar ook rc. Was dat multiband 6 achtig iets?

Ik zou toch even doorsparen en een mooie citizen eco drive radio controlled kopen.

Ik heb de vorige (Japanse markt multiband 5) versie van deze. Al enkele jaren mijn tijd referentie en inderdaad gewoon een geweldig horloge.

1 like