Rara, wat is mijn nieuwe aanwinst?

Gefeliceerd met deze mooie nieuwe aanwinst, geniet ervan :+1:

ziet er beeldschoon uit qua vormgeving, mooi horloge.

Maar naast het nutteloze van 1 wijzer ( sommigen storen zich er niet aan ), zit er dus ook nutteloos lume op…WHY ??? vind ik echt heel erg vreemd.

Mooi!! Proficiat!

Hoe bevalt ie?

@j_metselaars inderdaad een Singular.

@Master_fan inderdaad vreemd die lume… Maar in schemering toch wel weer leuk om naar te kijken.
Wat betreft een wijzer vind ik het echt rustgevender. De tijd gaat niet zo snel als een minutenwijzer waardoor de uren minder snel voirbij gaan. Echt iets dat je zelf moet ervaren.

@Windhund hij bevalt me erg goed. Zo goed dat ik er nog een zou willen hebben met power reserve en 24uurs schaal. Maar aangezien ik nog niet de loterij heb gewonnen…
Mocht een van.deze voorbij komen op een verkoopforum, dan overweeg ik wel of ik deze zou willen inruilen.
Maar ik houd ook erg van chronograaf. Wat dat betreft zou ik deze graag houden. Echter vind ik stiekum wel dat een Meistersinger nog beter tot zijn recht komt met een enkele wijzer en verder niets.

1 like

Jeetje dat had ik nooit kunnen raden! Mooie klok

Altijd fijn om een bepaalde bevestiging te krijgen. Ik lonk naar de adhaesio; de perigraph van metselaartje vind ik ook erg mooi!

Hebben ze die gemaakt? Geloof wel dat ze een keer een 24 uurs gemaakt hebben. Dan gaat de tijd echt langzaam. Vind zelf de Paleograph nog wel erg mooi. Durf alleen niet te gaan kijken… Dan ben ik denk ik meteen verkocht.

Ja die is werkelijk prachtig! Heb hem dus wel in het echt gezien. Dat blauw is erg indrukwekkend.
Echter retailprijs is 5,5k…

Yup… I know… Veel te duur voor een Meistersinger als je het mij vraagt. Ookal is het erg mooie techniek. De prijzen van Meistersinger reizen ondertussen ook de pan uit.