ik ga wel bijdragen… ik ben een vreselijke ouwehoer… ik verdien mijn boterham met ‘lullen’ dus dat gaat wel goed komen.
Nou geen woorden, maar daden dan.
Uhm… Hoewel daden dan weer woorden zijn hier…
Lekker posten. Beetje mee kletsen en dan komt t vast goed.
Misschien ideetje om mee te beginnen Is n voorstel topic te maken?
Ik zou die dingen dan nog weer eens met een hoop gelul ergens bij een beetje juwelier over de toonbank gooien , en vragen of hij er ( al dan niet tegen redelijke vergoeding ) eens naar zou willen kijken wat het nou wel of niet voorstelt…?
Of zeg ik nou weer iets geks??
Klinkt alvast goed kan niet wachtten. Sarcasm off.
Zwemmen met een Speedy is volgens mij geen enkel probleem…opgelost
Ik ben hier eigenlijk op dezelfde manier terecht gekomen. Ik heb een horloge dat ik wil verkopen en ben zoek een nieuw bandje voor een ander horloge. Maar nu ik lid van het forum ben lees ik ook met veel plezier andere topics want ik blijf een liefhebber en ben zeker van plan actief deel te nemen aan het forum. Ik haal ook veel info en tips van andere fora’s zoals auto forums
Maargoed, het dilemma waar ik voor sta is het volgende:
Ik heb twee klassiek uitziende horloges: een Rolex Cellini en een Cartier Tank Francaise (de 2302) en draag de Cartier nagenoeg niet. Voor de Rolex heb ik een nieuw leren bandje nodig en vind een nieuw bandje bij Schaap en Citroen erg duur. Hebben jullie nog tips?
De Cartier wil ik gaan verkopen, maar wat is het beste kanaal? Ik lees veel negatieve ervaringen op Marktplaats dus daar ga ik sowieso niet heen. Maar wat is aan te raden? Via het forum, de handel of een site zoals Chrono24? Ben benieuwd.
Groet, Nic