Re: And the Speedy has landed.......:D

Deze ziet er perfect uit, en zo te zien ook nog volledig origineel.
Van harte Gerard met deze tijdloze aanwinst, (met een super uurwerk ook nog eens)

gr,
Hans Mennink
(105.003-64 , 105.003-65 , 105.012-66, 145.022-69, en Omega 125 Speedmaster)

O mega mooi, man!

Gr., Mark

Hier een foto (van slechte kwaliteit) van mijn Speedies. De X-33 is inmiddels verkocht.

vlnr:
105.003-64. Bij aankoop volledig geserviced, kwam met de originele band #1035. Hier afgebeeld met een Stowa Kamelenband.

105.003-65. Al enige jaren in mijn bezit. Kort na aanschaf laten servicen door een prima adres te Alkmaar (op aanraden van Leen V.) Kwam ook met originele band #1035, maar hier afgebeeld met de 19mm band van een moderne Omega Dynamic date-only. Deze band past super goed bij de pre-pro’s. Bovendien heeft deze band SEL’s.

105.012-66. Recent aangeschaft. Kwam met leren Omega bandje (vergane glorie), ik heb hier een moderne Speedmaster band omgedaan.

145.022-69. Uit het jaar van de maanlanding, en eerste Speedmaster met caliber 861. Kwam met pre-moon caseback. Helaas had deze achterkant een inscriptie. Daarom andere achterkant bijgekocht (die van de limited uit 1999 , de 30-jaarsherdenking van de maanlanding z.g. “Hello Houston” caseback) tevens heb ik hier een 1171 band bijgekocht. Geen SEL, maar wel origineel uit die tijd.

X-33: Eerste Generatie. Zeer recent verkocht. Prima horloge, Titanium, zeer goed draagcomfort, een alarm die een hele straat wakker kan maken. Maar tsja, WEL quartz.

Omega Speedmaster 125. Gekocht vanwege het schitterende uurwerk. Is heel dringend aan een optische beurt toe, en alhoewel het uurwerk nog perfect loopt, laat ik hem dan ook meteen servicen. Ik zal dit horloge, samen nog enkele anderen opsturen richting Belgie om ze daar door een vakman (en dan weet je wel wie) te laten vertroetelen.

Het blijven mooie horloges, die Speedmasters.

gr,
Hans Mennink

Errug mooi, Jolink (tu)

Dat doosje van Hans mag er ook zijn…