Ik heb inmiddels zoveel onzin gelezen van HansZon
(op verschillende fora). Hij is al zo vaak gewezen
op inconsequente berichten, dat een verklaring van
wie dan ook mij niet kan overtuigen. Alleen de
poster zelf (wellicht).
hans
Ik kan bijna niet anders dan het hier mee eens zijn… heb hem 3x hetzelfde gevraagd en een duidelijk antwoord komt er niet… enkel het verzoek om het nog duidelijker te maken. Zou niet in eens weten hoe dat moet, aangezien het er toch duidelijk in Jip en Janneke taal staat.
Nogmaals:
Zondag een Rolex LV om zijn pols en wil graag een foto laten zien (volgens zijn eigen post). Wordt hem 3x uitgelegd hoe het moet. Dan komt het verhaal dat hij opeens geen horloge meer in huis heeft!?
Sterker nog dan heeft hij enkel een telefoon om de tijd op te zien, terwijl hij ook nog een daytona heeft.
Gisteren Steltman gesproken en gaat helemaal goed
komen.Ze halen het uurwerk helemaal uit elkaar en
dan krijg ik hem terug.
Als hij klaar is maak ik even een foto
Dat zou vervelend zijn als je een uitmekaargehaald uurwerk terug krijgt! Of ben je zelf gekwalificeerd als horlogemaker
Alle gekheid op een stokje, je breitling valt gewoon onder de internationale garantie naar mijn inzien
Nou zeg ik ben helemaal sprakeloos,meer zeg ik
niet:(
Sprakeloos, OK, maar toch niet echt verrast neem ik aan?
Wie gaat op zoek naar de eigenaar van de arm en het daaraan bevestigde Alain S horloge? Dan zijn we er verder wel klaar mee dacht ik.
Als je ziet hoe slecht de band bij de Silberstein op de lugs aansluit zou ik haast deken dat het een replica is. De band lijkt me wat aan de smmalle kant.
Nou zeg ik ben helemaal sprakeloos,meer zeg ik
niet:(
Sprakeloos, OK, maar toch niet echt verrast neem
ik aan?
Wie gaat op zoek naar de eigenaar van de arm en
het daaraan bevestigde Alain S horloge? Dan zijn