…enneh hebben we het niet over de prijs?
beetje gortig 1000+, voor techniek die over 5 jaar
gemeengoed is,
immers de smartwatch is al 1/4 goedkoper en kun je
heel veel meer.
Om de horlogetechniek gaat het hier al helemaal
niet meer.
Kijk hier allemaal zachte prijsjes voor
citizen/seiko techniek (verouderd?) http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/mokermik
e5/IMG_1851_zpsc8c79f74.jpg
Gps mag dan wel al gemeengoed zijn, maar gps in horloges nog niet. Hoewel mijn casio gps dan al (jeetje… Is t alweer n decennium geleden…) de tijd via gps kreeg, was zo n klokje toen ook al iets v 1200 euro. Bovendien was t huge. Je voelde je net n Power Ranger :+
En we hebben idd al n paar jaar smartwatches, maar die hadden nog geen gps. Die komen dit jaar pas n beetje op gang.
Maar bovenal, wat voor mij wat uitmaakt, is dat deze gps horloges nu zelfvoorziennenndnzijn v energie. Mijn gps horloge en smartwatch moeten aan t infuus. Deze gps time sync horloges kunnen innprincipe gewoon om de pols blijven.
Inderdaad Marnix.
Ik vind het een mooi staaltje techniek. Citizen heeft voor mij bewezen voor kwaliteit en innovatie te staan.
Hoewel ik meer liefde voel voor mechanische horloges, heb ik een citizen eco drive die contact maakt via radio golven. Tophorloge, laat me nooit in de steek. En ik zet er sochtends mijn stilgevallen omega’s of breitling op gelijk
Nou ben ik geen liefhebber van € 1000 + prijzen voor een horloge, maar mijn zoektocht naar een horloge naar mijn zin, met de specs die ik wil hebben in het titanium zit je er al heel snel aan.
Zoek maar eens een smartwatch in titanium, 10 bar, solar etc.
Deze zal het niet worden schat ik in, maar heb besloten dat ik mijn Junghans ga verkopen, en er toch weer een broertje uit de Citizen familie bij gaat komen.
Niet omdat de Junghans niet bevalt, maar hij is zo zwart ;-(
Zeker mooi horloge, heb zelf de radio controlled versie in titanium. Maar niet echt gebruiksvriendelijk, wil je ermee “spelen” dan heb je zeker de handleiding nodig en zelfs dan loop ik geregeld vast ( ook nog eens fouten in de handleiding ).
Moet wel zeggen na 8 jaar bijna dagelijks gebruik ziet het horloge er nog super uit weinig beschadigingen en op het saffier ook geen sporen te zien.