Aan zo’n concrete uitleg hebben we allemaal wel iets .
Petje af !
Yo , Manu .
Aan zo’n concrete uitleg hebben we allemaal wel iets .
Petje af !
Yo , Manu .
Luka doet nu net alsof hij dit allemaal wist, maar Roel en ik hebben 'm dat allemaal uitgelegd
Kom er maar in Luka gheghe.
Prettig dat we door elkaar te helpen voorkomen dat een van ons zo’n meuk koopt.
Wat een beetje lullig is… is dat de verkoper ook een lid van dit forum is…
En in de communicatie met mij (ik was diegene die het onderzoekje naar de Elka initieerde) was de verkoper te goeder trouw. Ook merkte ik dat de verkoper een gepassioneerd verzamelaar is en dat hij liever niet had dat ik zijn klokje in het handelcircuit bracht.
Ik sta 100% achter de uitleg van Lucien maar bij vintage heb ik (door schade en schande) geleerd dat de logische uitleg (en de kennis) van nu NIET ook automatisch betekent dat iets raars of afwijkends ook meteen foute boel is.
Dit even ter info omdat ik niemand wil beschadigen. En… ik ben trots op onze community maar ik heb ook wel eens feedback gekregen dat we een (te) gesloten groepje zijn waar moeilijk tussen te komen is.
gr. Roel
Een Engelse verzamelaar(…) wees me op het horloge. Origineel of niet, ik vind 'm mooi! En als ik al niet genoeg uitgegeven zou hebben deze maand, zou ik meteen bieden. waar vind je nog een (min of meer) Nederlands horloge, in deze staat, met deze techniek -Valjoux en dieptemeter- en met deze uitstraling. ik zeg: “Doen!”
Menno
Krabong Schreef:
En… ik ben trots op onze community
maar ik heb ook wel eens feedback gekregen dat we
een (te) gesloten groepje zijn waar moeilijk
tussen te komen is.gr. Roel
Bedoel je de feedback van die paaldansende oma in die rokerstent in Biel?
Toen lach Krabong al op één oor ghegheghe. Good memories 
Hij staat nu op 514 euro met maar 1 bod. Is er al iemand waarvan je weet dat hij 1000 biedt. Dat zou idd te veel zijn.
Menno