Re: ff voorstellen ( dank je voor je steun, Needfull )

Kun je uitleggen waarom je ons voor de gek hebt gehouden met het hele Ingersoll-debacle? Aandacht of geloof je echt in je eigen fantasie?
Asperger is een aan autisme verwante stoornis en vraagt met name van de naaste omgeving veel begrip en geduld. Dit horlogeforum biedt asiel voor horlogegekken in alle soorten en maten. Ik hoop dat je een positieve bijdrage kan leveren aan dit illustere gezelschap en dat je liefde,passie voor horloges te bovenhand zal voeren. Geen gekkigheid meer aub.

En dat is NIET waar, beste Fr3d. Ik wacht op je eigen foto’s want ik ben er niet van overtuigd dat je Ingersoll werkelijk een gerestaureerde is met een taxatiewaarde van ruim 3000 euro’s. Op het vintage-forum heb je de vragen en opmerkingen van Aston Martin en Tom Koers ook niet kunnen weerleggen. Even de vragen beantwoorden en dan kunnen we met een schone lei beginnen, Fr3d.

Aangezien iedereen fouten maakt:laten we onze tekortkomingen als mens erkennen en verder gaan met de beste bedoelingen en iedereen respecteren hoe hij of zij is.
Zul je zien dat de wereld een stukje mooier wordt.
Kleine moeite,veel plezier.

Radjoe

Ik heb alle posts van Fr3d nu gevolgd en wil er maar één ding over zeggen. Even in het midden gelaten wat allemaal wel of niet waar is.
Ik heb veel plezier aan dit forum en ben het niet altijd eens met iedereen. Om forumleden mijn vrienden en familie te noemen vind ik eigenlijk een beetje creepy. Ik ben gezegend met een zeer grote kennissen kring maar er zijn eigenlijk maar een handvol personen die ik echte vrienden kan noemen. Een forum is zeker geen surrogaat voor echte vriendschap. Dit is iets wat je alleen in de persoonlijke sfeer kunt beleven.

dreski Schreef:

Ik heb alle posts van Fr3d nu gevolgd en wil er
maar één ding over zeggen. Even in het midden
gelaten wat allemaal wel of niet waar is.
Ik heb veel plezier aan dit forum en ben het niet
altijd eens met iedereen. Om forumleden mijn
vrienden en familie te noemen vind ik eigenlijk
een beetje creepy. Ik ben gezegend met een zeer
grote kennissen kring maar er zijn eigenlijk maar
een handvol personen die ik echte vrienden kan
noemen. Een forum is zeker geen surrogaat voor
echte vriendschap. Dit is iets wat je alleen in de
persoonlijke sfeer kunt beleven.

+1!

Stel je eens voor dat je prive niet veel/minder contact hebt met mensen en dat je dat hier op het forum wel hebt.
Als je gevoelig bent voor positieve of negatieve reacties en deze helaas niet in je eigen leef omgeving krijgt maar wel op een forum,dan leeft zo’n persoon helemaal op.
Nou ben ik het wel mee eens dat HF een forum voor horlogegekken(positief bedoelt) is en moet blijven.

Radjoe

Beste Fred,

wees welkom op het forum! Toevallig is een goede vriend van me ook iemand die Asperger heeft en ik herken veel van hem in jou.

Mijn mening is dus dat je het niet verkeerd bedoelt en al helemaal niemand in het ootje wil nemen, maar je soms wel teveel door de emoties laat leiden. Wat ik van het 3.000euro verhaal moet geloven weet ik niet, maar er zijn ook mensen die kopen een simpel horloge van een merkloos bedrijfje en leggen daar ook zo vele duizenden euro’s voor neer. (hoevaak komen we ze hier wel niet tegen met de vraag: is merk XX nog wat? Ze zijn nu heel goedkoop op Ebay) Heeft denk ik meer met onwetendheid en goedgelovigheid te maken dan pure opzet de boel op te lichten.

Welkom dus en probeer je emoties wat in bedwang te houden. Tel eerst tot 10 voor je wat post. Dat scheelt ons veel extra berichten lezen. :wink:

Mijn beste,

Asperger!! Eerlijk gezegd weet ik vrijwel niets van deze aandoening.
Derhalve dan eerst maar eens lezen wat de Oostenrijkse Arts Hans Asperger te vertellen heeft.

Vooralsnog is het van belang om het goede in de mens aan te spreken en samen een bijdrage te leveren aan de wereld waarvan iedereen deel uitmaakt.

Vanzelfsprekend is dit ook belang, daar waar het gaat om onze verbintenis met de materie der edele horlogerie.
Dus om ook het goede uit het ‘Ingersoll-debacle’ te halen kan een schone lei goed van pas komen.

Doch het belangrijkste is natuurlijk dat ook ik, jou van harte welkom wil heten op ons onvolprezen horlogeforum.
Misschien wel het meest transparante horlogeforum binnen onze contreien!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hoi Fr3d,

welkom op dit forum.
Je bent hier op het juiste adres belandt.
Het wereldje van de Horlogegekken,die hun passie hier met velen delen.
Maar door de omgeving vaak met onbegrip, onwetendheid en zelfs ‘afwijkend’ bestempeld worden.
Leef je passie hier en voor jezelf!

gr Ron

Welkom!

Groet
Mark

Ik hoop dat je hier een beetje je draai kan vinden.
Veel plezier toegewenst :wink:

Welkom op het horlogeforum, Fr3d.(tu) :} :slight_smile:
groeten, Chris.

Alsnog ook nog een verlaat welkom van mij.

Groeten,

Martin

Sorry,
maar waar gaat dit draadje nou eigenlijk helemaal over. Volgens mij gaat het op dit forum over horloges en aanverwante zaken en is dit forum niet bedoeld als plek om je persoonlijke problemen te bespreken. Daarvoor zijn genoeg andere forums en sites. Verder ben ik het helenaal met Dreski eens dat ik de zeer gewaardeerde mede-forumers niet als vrienden of als familie beschouw maar als mede-hobbyisten. Ook daarvoor zijn er sites te over zoals hyves of face book. Beperk je post’s daarom dan ook aub tot horlogezaken.

Desalniettemin welkom op dit forum.