Een mooi stel bij elkaar…
Mooie horloges, toch wel duidelijk een Omega fan. Laatste foto doet me een beetje denken aan de grijpkraantjes bij de kermis
!!
zie bij onderwerp : Omega speedmaster broad arrow vandaag gestart.
Ik heb nu 3 Omega’s maar de andere 2 zijn geen chrono’s
eentje van mijn pa en een Seamaster van mijn geboortejaar.
Kan alleen niet zo van die goede foto’s maken.
gr
Loek
Hier een wat magere foto, de rechter is spiksplinter nieuw. De ander 2 hebben de oliecrisis
nog meegemaakt 

gr
Loek
Prachtige collectie speedies heb je daar!
De uiterst rechtse is met glasbodem zie ik 
Als je hem ooit van de hand wil doen weet je me wel te vinden (tu)
Mooie collectie beide, de Omega’s zijn inderdaad mooi. Loek, je moet alleen ff aan je fotokwaliteiten werken denk ik ;). Probeer het ‘tulpje’ op je camera eens, die is voor de foto’s van die afstand. Want zo komt je nieuwe aanwinst nauwelijks tot zijn recht!
Edit: Ik zie trouwens net dat je in je nieuwe aanwinst topic toch wel redelijke foto’s hebt, ergens heb je de kwaliteiten wel!
klopt maar met een tulpje moet je denk ik een statiefje
hebben anders trriiiillllltt de foto
Dat is geen kattepis zal ik maar zeggen…
mooie foto`s maak je altijd
Ik vind het geweldig!!!
Jolink Schreef:
Tweede van links op welke foto Roger?
Met vriendelijke groet,
Gerard…
Eerste foto, tweede van links!
Mooie verzameling, Gerard! Welke verschillende Speedy’s zijn het eigenlijjk?
Mooie horloge’s, beide, Gerard en Loek.
Heel mooi. 
Een echte Omega liefhebbert 
Genesis
voor mijn gevoel zie ik 3 dezelfde speedmasters…wat is het verschil ? en waarom wil je voor het oog 3 dezelfde hebben ?
wel mooie fotos hoor 
dank je voor je antwoord!! ik was echt heel nieuwsgierig.
welke draag je dan van de speedmasters ? die van 1998 ?
Kijk! Antwoord op mijn vraag. Dank
Zag u pas deze serie… Om stik van te worden. Daar zou mijn 145.012 (67) niet tussen misstaan, maar ik heb daar een vraagje over: een purist vond het misdadig dat ik er een had met een glazen achterkant. Hij zij “als de kofferbak van je Mercedes kapot is laat je toch geen een van een BMW opzetten?” Overigens heb ik de metalen deksel er keurig bijgeleverd gekregen. Wat vind jij: hoort dat niet zo’n doorzichtige bodem op een 321?
groet hans cp
p.s inmiddels wordt de onkangs aangeschafte Hamerautomaat (1940) weer helemaal opgeknapt. Kan niet wachten…
Leuke vergelijking met die kofferbak, maar niet helemaal juist denk ik. Zo’n glazen achterkant bij je horloge zit erop om het uurwerk te kunnen zien en voegt dus iets toe, zonder (in mijn ogen) afbreuk te doen aan de originaliteit.
En tja, een glazen kofferbak op je Mercedes … lijkt me wel wat 
Ruud
Pak van mijn hart, ik dacht al dat het een soort Speedyschennis was…