Dan heb jij het nog getroffen , in de mijne zit dit prachtstuk ,natuurlijk lopend als een treintje
Ps : De mijne is de wit gouden 18k uitvoering 
Met mooie roestplekken wel te verstaan 
Hoe zie je dat zo snel? Leer me dat aub
We kunnen hem wel even bangmaken, ik heb om een foto van de binnenkant gevraagd eens kijken wat voor reactie ie geeft…
Er staat veel info over het horloge op de achterkant van de deksel. Omega zet dit soort info altijd aan de binnenkant. Althans bij de herenversie. Eerlijk gezegt weet ik niet of dat bij de damesversie anders is. Zo heb ik laatst een Omega dameshorloge via Ebay gekocht en alles wijst er op dat hij nep is. De achterkant kan niet open, de info staat op de achterkant. Al het werk aan het horloge dient dus door de voorkant te gebeuren. Ik dacht altijd dat Omega’s via de achtekant te benaderen zijn totdat ik een herenversie tegenkwam waar het uurwerk ook via de voorkant te benaderen is.
Wat is die nep?? 
Nee weer een duidelijk gevalletje, en uiteraard is het een erfenis van Oma.
Een beetje Oma de schuld geven!!!:X
Het is een schande, ik hoop niet dat iemand hier de boot in gaat!
Ben benieuwd of er foto’s van het uurwerk komen.
Misschien de bieders waarschuwen? Of een bod plaatsen met als naam “Let op NEP”?
Groet,
Martin
Ik stuur hem een mail dat ik hem kom ophalen , dan weet je meteen wat je aan deze man hebt toch?
, want hij zal wel een smoesje hebben dat dat niet kan…
Zie je ook vaak met Iphones op de eilanden, dan verwachten ze niet dat ik zeg :ik woon op ameland dus ik kom even langs…plots reageren ze niet eer en advertenie vask weg…oplichters…
Idd het omega teken is niet correct, ik heb zelf een omega f300 , duidelijk nu te zien,
Ik ga hem wel ff laten schrikken, eens kijken hoe lang de advertentie er dan nog op staat…
Ik heb m’n twijfels over de biedingen. Ik vermoed dat hij of zij in de maling genomen wordt. Of dat ze zelf de prijs aan het opvoeren zijn in de hoop dat iemand mee gaat doen.
groet,
niels
Idd zijn 3 dezelfde die bieden, maar ik heb al een mail gestuurd met wat vraagjes over de echtheid haha ben benieuwd wat ik te horen krijg, en laat het natuurlijk wen, , heb toch niets te doen deze week…ben schilder en de klussen zijn dun in de winter.
Altijd al willen hebben zo’n Costelletion 
Toch mooi zo’n omeega…
Haha dad had ik nog niet eens gezien, funny hoeveel fouten er al op de voorkant staan, en dan bieden er ook nog mensen op…
Hij zal niet blij zijn met mijn mailtje, ik heb mn telefoon nr maar weggehaald
voor de zekerheid…
Weg met die zieke gasten, en een shame voor mpl dat ze er niets aan doen,
Zullen we ff met meerdere aangeven dat het nep is bij mpl, als er meerdere meldingen zijn halen ze hem weg, nietals er maar eentje is die dat doet…
Ze verdienen nl, 3,- per advertentie aan ook nepverkopers dus … Sic!
lol, dat had ik nog niet eens gezien. Heb dat ook ooit gezien met een Tommy Hilficer horloge.
Ja dat bedoel,ik en wij hebben omega s zelf!
verradelijk he?
Heb de beste man nog een mailtje gestuurd met deze opm haha, ik vind het wel leuk, beetje peter r. de vries spelen…
Ja die dingen zijn niet uit te roeien.
ik heb er in 2008 een gekocht in een lotje met rotzooi En heb er hier over geschreven http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,77089,77089#msg-77089 . Inmiddels is m’n account bij mijn album beeindigd, dus ik moet de foto’s even zoeken dan zet ik ze er nog even op.
En nog even een raad van een oude rot: voor je koopt de wijzerplaat goed bekijken en een foto van het werk vragen en als je schrijffouten ziet zoals costellation hoef je niet lang na te denken of ie echt is.
Adv is weg
Maar er staan alweer nieuwe op 
http://link.marktplaats.nl/519922004
en
http://link.marktplaats.nl/514861424
en zo gaan ze maar door, en MP die er niks aan doet, want die pakken iedere keer mooi € 3,- en de overheid laat het allemaal gebeuren.
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!! Oh nee, dat is het al, alleen doen ze er niks aan. Een grote schande.
Groet,
Martin
ze hebben mn mail zeker gelezen haha
schijterds, ik ga deze weer volgen en weer mailen, uitroeien die oplichters en dan je oma gebruiken als dekmantel…
Ook bij de Seamaster kom je dit tegen.
Herman