Re: led klokje is binnen

Ik kreeg 'm gisterenavond laat ook binnen!!! Was bij de buren afgegeven…

En in werkelijkheid is het echt wel een ‘cool’ horloge. We kunnen het wel de ‘Christmas Edition’ van het forum noemen, zo met die rooie lampjes :smiley:

Zal vanavond kijken of ik even een paar foto’s kan maken…

Mick

in het begin van de inkoop actie zouden de horloge’s nog uit australie komen , en toen las ik dat robbie er 1 op ebay duitsland had gekocht…
dus na ff zoeken zag ik er 1 staan , hij liep binnen 3 min af…de prijs was goed en ik had hem…later heeft robbie de inkoop / bied actie op poten gezet…
bij deze wat foto’s , zoals je kunt zien spiegelt het ruitje en valt het niet mee de ledjes zelf ook mooi op de foto te zetten…

Hmm, valt met nie teuge…
Hoe beoordeel je zelf de ‘look & feel’ ?

ik vind het voor het geld zeker geen verkeerde koop…

Hé Seamaster, hoe lanf heeft het geduurd voor je 'm binnen had. ik zit nl. ook op mijne te wachten en vind het nogal lang duren…

Mick

29 november had ik hem betaald , en vandaag pas binnen…

Ok, nog een paar daagjes afwachten dus…

Overigens vind ik 'm er prima uitzien (alle waar naar z’n geld…)

Veel plezier ermee!!!

Overigens blijf ik het raar vinden dat het horloge dat je binnenkreeg een ‘andere’ is dan het afgebeelde plaatje en dan bedoel ik specifiek het aantal LEDjes dat gebruikt wordt:

Foto van de inkoopactie:

Foto van het horloge dat je binnenkreeg:

idd…ik ben genept :wink: ik ben benieuwd wat jullie binnen krijgen…

Wellicht wij allen. Zou jammer zijn, want ik denk toch dat met name het aantal LEDjes net het verschil maakt. We zullen zien :wink:

het doosje wat erbij zit geeft ook het zelfde aantal ledjes aan…dus misschien is de foto bewerkt omdat je er echt bijna geen goede foto van kunt maken…op de wristshot kun je ledjes nog net zien , maar beter lukt niet met de camera
en de ledjes branden telkens maar 5 seconden dus je moet nog snel zijn ook…

Wat ik ook raar vind is dat op de foto van de advertentie de knoppen aan de andere kant zitten.
En ik neem aan dat Joost het horloge niet op zijn kop draagt (dan zou het wel kloppen)

nee had ik ook gezien, daarom denk ik dat de foto van de inkoop aangepast is…meer ledjes en op z’n kop…


Ik denk dat je bovenste twee foto’s het bewijzen dat er gerommeld is met de ‘verkoop foto’:

De gesp zit verkeer om op deze foto! :X

wat wel super gedaan is 20:02 …en als je dat omdraait …:smiley:

Klopt. M.i. staat horloge op zijn kop, gelet op de gesp.
Zie vervolgens het bericht van Baassie van 11.12 uur met als tijdsaanduiding: 80:02???

groet,
Peebee

Dat had ik ook net bedacht… En dan zit de gesp ook niet meer verkeerd om. Wellicht gewoon een foutje van de fotograaf. Eerlijk gezegd maakt het mij niet zo heel veel uit waar welke knopjes zitten. Als je er maar aan mag zitten :smiley:

En wat het aantal leds betreft. Dat had wel mooi geweest als dat er wat meer waren, maar ik blijf het een cool klokje vinden…

Mick

Ik zal deze foto’s eens mailen naar de verkoper en vragen om een verklaring… Mij benieuwen wat ie te melden heeft.

Wij wachten rustig af en zullen luisteren en huiveren wanneer ons het weerzinwekkende nieuws bereikt :slight_smile:

Inderdaad, dat viel me ook wat tegen. Maar ik had het ook wel verwacht, doordat ik nog nooit zulke kleine LED’s gezien had bij dit type horloge. Blijft overigens wel een leuk horloge voor die paar centen.