(tu)
lol, best wel wat drama queens hier. Ik ken -dvh- een klein beetje van andere fora en JTrapman verwoordt het volgens mij perfect.
Je opent een topic waarin je je aanwinst deelt middels prachtige foto’s: niets mis mee! (tu)
Ik heb zelf ook wel gehad dat ik horloges na een paar dagen alweer in de verkoop zette omdat de klik er niet volledig was: kan gebeuren!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
ach, hoe vaak zie je niet op maandag, woensdag en vrijdag een nooit eerder gezien klokje gepost worden, dat dan net in de verkoop gaat/zit…
doorzichtig, maar ik erger me absoluut niet aan!
Aha niet nieuw dus.
Duidelijk.
Grt.
Aerschtuner Schreef:
lol, best wel wat drama queens hier.
Drama queens of gezond verstand? Je mag van mij zoveel geld uitgeven aan klokjes als je je kunt veroorloven, daar zal je mij nooit over horen. Ik hoop ooit zelf in een situatie te zijn dat ik mezelf een lumsub gun.
Het gaat er bij mij gewoon niet in dat je een flink bedrag uitgeeft aan een horloge (maar het had net zo goed een gouden vulpen, auto/motorfiets of laptop kunnen zijn), deze trots showt, om het dezelfde dag/week weer te verkopen omdat “de klik er niet is”.
Dan ben je in mijn ogen óf een handelaar -onder het mom van liefhebber-, óf verveel je je.
Blijft n hele mooie klok! (tu)
Hahaha (tu)
Ach, trek het je niet aan…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
En ook je laatste?
Hendrik
Echt knap!
Wat een trieste vertoning!
-dvh- deelt graag zn foto’s en nu wordt hij erop afgerekend voor wat hij wel of niet heeft betaald of ontvangen voor horloges? Kansloze bedoeling. Zijn geld, zijn deals en zijn avontuur. Hij neemt nog de moeite om het met ons te delen. Mooi toch?!
ryan Schreef:
Wat een trieste vertoning!
-dvh- deelt graag zn foto’s en nu wordt hij erop
afgerekend voor wat hij wel of niet heeft betaald
of ontvangen voor horloges? Kansloze bedoeling.
Zijn geld, zijn deals en zijn avontuur. Hij neemt
nog de moeite om het met ons te delen. Mooi toch?!
Er is al ‘lang’ weer vrede gemaakt. Laten we het weer op horloges zouden.
-dvh- Schreef:
My last Panerai…
Hop door naar de volgende klok
(tu) Zijn nog zat horloges de moeite van het kopen en verpatsen waard!