Re: Nieuwe aanwinst Seiko monster black on black

Ja helemaal geweldig!!!
Ik vind het de mooiste Monster tot noch toe. Deze staat dan hoog op mijn wishlist.
Gefeliciteerd (tu).

Zwart is de mode op dit moment…:slight_smile:

Wat doet het er nou toe wat er in de mode is?

Ik vind 'm hartstikke mooi! Verrassend mooi zelfs! (tu) (tu) Maar ik zeg er eerlijk bij dat ik voor mezelf eerder zou kiezen voor de ‘gewone’ stalen versie.
Veel plezier ermee!! :slight_smile:

Leuk monster, een keer wat anders :slight_smile:

Het wit op de bezel maakt het af, mooi hoor !!

Sorry hoor…:S

Hennie Schreef:

Sorry hoor…:S

Ja Nee ben niet boos maar wie gaat er nou mee met de mode, als er iets ongrijpbaar is is het de “mode”, gewoon lekker doen en dragen waar je zin in hebt is meer mijn manier van leven, dan mode is zo ja hoe moet ik het zeggen, voor mensen die mekaar alsmaar naapen enzo.

De mode van deze winter kwa kleding is een dikke trui, zo kom ik elke winter door :slight_smile:

Hennie Schreef:

Sorry hoor…:S

Ja Nee ben niet boos maar wie gaat er nou mee met de mode, als er iets ongrijpbaar is is het de “mode”, gewoon lekker doen en dragen waar je zin in hebt is meer mijn manier van leven, dan mode is zo ja hoe moet ik het zeggen, voor mensen die mekaar alsmaar naapen enzo.

De mode van deze winter kwa kleding is een dikke trui, zo kom ik elke winter door :slight_smile:

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen, stond in een van de duitse horlogebladen dat zwart en groot (horloges) de mode zijn van 2007 en voor 2008. Dus Floris ik ben ook niet boos…hoor, had het misschien beter uit moeten leggen:)

De zwarte laag zal naar mijn inschatting goed blijven zitten.

Seiko levert momenteel een heleboel zwarte horloges af, en als het zwart daar af zou gaan, dan hebben ze veel te veel gedoe met garatnie enzo.

Ik heb zelf een snke03 verkocht, die kwam na maanden terug omdat hij stil stond. Eigenaar was een tuinder die hem tijdens het werk aan hield. Glas zat vol krassen, uurwerk had iets teveel geschud, maar het zwart zat er nog prima op.

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwste aanwinst. (tu).
Een horloge met een solide hart en een krachtige uitstraling.
Veel draagplezier.

Orologio Signaturis Temporis

Proficiat met het nieuwe monster black on black, Mij vraag wat is de prijs?
Vr.Gr. RJ

mooi !

vind de stalen versie al mooi, maar dit voegt zeker iets toe.

het is zeker een stoer, robuust en gevaarlijk uitziend horloge en de looks
bevallen mij zeer. proficiat