Re: Nieuwe aanwinst: Speedmaster uit mijn geboortejaar: 1969

Fantastisch! Mooi verhaal, en zo mogelijk een nog mooier horloge!! (tu)
Wees er zuinig op en heb er lang, héél lang plezier van! :slight_smile:

Hoi Edwin,

Prachtig dat je zoektocht nu al geslaagd is. Het horloge ziet er perfect uit. De juiste wijzerplaat, met een egale patina. Tritium als lichtgevend materiaal, en een verhoogde middensectie.
Dat het een pre-moon betreft is een hele mooie bonus. De achterkant ziet er nog zeer goed uit.

Ik vond het prettig om je te helpen met de zoektocht, en je verhaal erbij was voor vele Speedmaster liefhebbers interessant om te lezen.

Heel veel draagplezier met dit fraaie horloge.

Mijn beste,

Fantastisch, het is je eindelijk gelukt. Je bent een gelukkig mens.
Je hebt het horloge gevonden dat je het gevoel geeft dat het echt bij je past. En dat is toch het mooiste wat er is. Je één voelen met je horloge.
Een horloge met een geschiedenis, een horloge dat leeft, een horloge welke je het plezier geeft waarnaar eenieder zo verlangt: ‘Geluk’
Heel veel genot bij het dragen van dit fraaie horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Het is maar goed dat je geen Helbros Luna hoefde te zoeken, die had je volgens mij nog lang niet gevonden.

Groeten, Tom Vreeken.

prachtige klok; een sieraad voor de pols. Een droom voor mij
om nog een keertje aan te schaffen (maar dan uit 1957) !
geniet ervan

Helemaal mee eens.

Tom.

Welk legendaris horloge stamt eigenlijk uit 1953? Kan ik me er alvast op voorbereiden;).

Groeten, Tom Vreeken.

Leuk om te lezen dat je zoektocht succesvol is afgerond. Mark M. heeft alleen maar goede spullen, dus Proficiat!

hans cp

ik kan mij voorstellen dat jij hier super gelukkig mee bent veel luister en klok plezier gr hans

geweldig zo een verhaal met een een net zo geweldig mooi horloge!
ooit hoop ik hetzelfde te kunne doen !
ook uit 1969 !
veel draagplezier ermee!!

Prachtige Speedy!! Waanzinnige patina, met dito wijzers in combinatie met de oude wijzerplaat.
WAUW!!! Veel plezier er mee.

Prachtig en met je verhaal erbij briljant, geniet ervan!!!
Grt ger

gefeliciteerd met deze Speedmaster. Leuk dat je zoektocht al zo snel beloond is!!

Groet Arno.

wel een mooi horloge en horloge merk.