Re: Nieuwe aanwinst

Ooooh Ajan, wat mooi!! (tu) Dit vind ik zelf ook eigenlijk de mooiste Breitling en ooit zal ik die ook nog wel een keer hebben.
Wat aardig dat je die op je verjaardag krijgt! :slight_smile: Nog van harte gefeliciteerd trouwens. Enneā€¦ geniet vooral van dit prachtige horloge!

Geweldig, Ajan! Ik heb eigenlijk nooit wat gehad met Breitling, maar deze verandert de zaak. Heeeel mooi!

Dit is wel een heel mooi verjaardagskado.
Veel draagplezier (tu)

Gefeliciteerd ermee! Prachtige klok! Het is je van harte gegund :slight_smile:

Hallo Ajan,

DE oer-Breitling, de stamvader van alle Breitlings, druk-of-niet, een ā€œmust-haveā€ voor elke Breitling-verzamelaar. Mede door de arabische cijfers vind ik het aflezen op jouw model toch nog meevallen.

En zoals gezegd: een beetje ā€œafleesplezierā€ mag er wezen ! :smiley:

Misschien moeten we eens een draadje openen ā€œshow me your Breitlingā€ :wink: ?

Lijkt me een aardig idee Marc. Eens zien wat er allemaal op de proppen komt. Ik heb het eens voor Tag Heuer gedaan en er waren veel reacties.

Start jij hem op als geestelijk bedenker.

Zit ik net aan Lacroix te schrijven dat ik Breitling vaak zo druk vind (te druk)ā€¦, komt deze langs: De Navitimer! Ik vind hem toch mooi:) Gefeliciteerd met dit icoon uit de horlogerie.
Ik moet bekennen dat ik meer en meer de Breitlings ga waarderen. En ik denk dat dat komt door de verstandige keuzes van de forumleden bij hum aanschaf(tu).
Breitling riep vroeger bij mij een beeld op van pasters met veel te opvallende klokken om de pols en ditto dames aan de arm. Dit forum doet Breitling bij mij weer in goede aarde vallen.

dat de Navitimer ā€œA Must Haveā€ is voor veel Breitling-liefhebbers is wel bekend.
Gewoon een prachtklok is het,gefeliciteerd ermee!
Wat mij van de Breitling ook zeer aanspreekt is de minder bekende Antares World
( 1990-2002 ongeveer)

gr Ron

Prachtige Breitling, dƩ oer-Breitling indeed! (tu)

Zelf heb ik de Navitimer enkele jaren geleden ook overwogen, maar toen om budgetaire redenen voor de Sinn 903 gekozenā€¦ Maar die Navitimer zal er bij mij ook nog wel komen, daar ben ik zeker van! :slight_smile:

Veel draagplezier!

C.

een Breitling voor je verjaardag! nog gefeliciteerd, ook met het horloge.
Heel mooi met die zwarte band. Veel plezier er mee.

Groet,
Arno.

Feli met de aanwinst, veel draagplezier (tu)

Het blad Chronos presenteerde in 2001 een overzicht van de 50 Leadermodelle van de vorige eeuw. Leadermnodelle ā€œsind eigenstaendig, innovativ, und augenfaellig in Designā€ en na hun verschijnen nog steeds in productie. De Navitimer hoort bij de 50 toppers. Horoges die we iconen mogen noemen. Het verscheen in 1952 (!). Het is naar mijn mening het mooiste van Breiting. Misschien wel het mooiste horloge ueberhaubt.

Gefeliciteerd!

Een prachtig verjaardagscadeau (tu)

Staat je trouwens erg goed!

Mijn beste,

Proficiat met deze magnefieke aanwinst.
Een aan-winst die er zijn mag. Wat een prachtig horloge is dit. Een horloge uit de categorie ā€˜Haute Horlogerieā€™.
Het is waarachtig een lust voor het oog en een genot voor de pols waaraan het gedragen zal worden. Chapeau!!
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit schitterende horloge.

Orologio Signaturis Temporis. :wink: