Voor het goede doel gaat ik mee! Hoop dat ik niet op vakantie ben tijdens henrik zijn aankondiging…
Als er een goed doel aan wordt gekoppeld (Kika heeft ook mijn voorkeur!) doe ik ook mee.
Gr Ron
Wereldasielen is ook een fantastisch doel. Deze organisatie werk geheel op vrijwillegers zowel in als buiten Nederland. Iedere cent komt bij de zwerfdieren terecht of het nu gaat om een vrijwillig werkende dierenarts met rijdende kliniek (oude caravan uit Nederland) of een kattenvrouw die zelf niet meer dan een riool heeft als woning (woont letterlijk in riool) en dan nog arme dieren helpt. Ze krijgt nu een eigen asielruimte en huisje + medische behandeling (is zelf heel ziek)
Mishandelde ezelopvang in Griekenland, honden en katten opvang in Spanje;allemaal onbezolgde vrijwilligers die voor de dieren aanvullende steun krijgen.
Kijk op www.wereldasielen.nl. Je kan natuurlijk ook donateur worden van deze sympathieke organisatie.(tu)
Kunnen toch ook doen dat alle winnaars naar een zelf gekozen (bestaand ;)) doel kunnen overmaken. Zo komen de horloges goed terecht en heeft de winnaar een doel waaraan hij/zij het liefst wil geven.
Komt natuurlijk wel aan op eerlijkheid. Maar dat zit wel goed denk ik!
Let’s start the lottery! :)-D
Gr. Mark
strak plan,
goed doel prima, ik doe ook mee
Goed initiatief! Ik doe ook mee, goed doel is natuurlijk geen enkel probleem.
Mooi initiatief voor een goed doel
Ik doe mee
if possible, count me in…
groet, frank.
Normaal ben ik niet zo van het loten en verloten, maar deze keer doe ik graag mee. Zeker ook omdat er een goed doel in het spel is. Kika vind ik beslist een goed doel. :~
September. Dan is iedereen toch wel terug? Ik zal aan de hand van de kwaliteit van de horloges kijken hoever we kunnen gaan.
Zal ik dan ook het goede doel kiezen, anders krijgt dadelijk elk goede doel in Nederland 2,50?
Is goed Henrik! Ieder goed doel is goed wat mij betreft.
Dan toch liever Kika.
Ik stem nogmaals Kika, lijkt me het mooiste goede doel!
En je hebt pb.
Als het voor een goed doel is doe ik ook mee.
dus hendrik zet mij ook maar op het lijstje :)-D
Doe ook mee, voorkeur KIKA
groets,
rombo
Henrik Schreef:
September. Dan is iedereen toch wel terug? Ik zal
aan de hand van de kwaliteit van de horloges
kijken hoever we kunnen gaan.Zal ik dan ook het goede doel kiezen, anders
krijgt dadelijk elk goede doel in Nederland 2,50?
Prima idee. Dit zie je op andere forums ook regelmatig gebeuren. Iedereen wat inleggen voor het goede doel en dan mee loten. TOP
ik wil ook wel meedoen 
Hier ook interesse
Henrik Schreef:
September. Dan is iedereen toch wel terug? Ik zal
aan de hand van de kwaliteit van de horloges
kijken hoever we kunnen gaan.Zal ik dan ook het goede doel kiezen, anders
krijgt dadelijk elk goede doel in Nederland 2,50?
Lijkt me een goed plan. Iets met dieren is ook altijd goed.
Maak jij nog een officiele aankondiging en aanmelding via pb met adresgegevens of iets dergelijks?
Voor het goede doel wil ik ook wel mee doen.
Hoe nu verder??