Mag ik mijn ik mijn interesse nog tonen?
Zo ja, Heel graag.
Goed initiatief!
ik heb ook wel interesse!
Leuke aktie(tu)
gr Ron
- 1
Ps. Hoe staat het met Prim. Daar was je toch importeur van?
Nou ben benieuwd,een goed doel ook een mooi idee!
Okee dan, ik doe ook mee!
En zal gelijk een aanzet geven: een getal onder de 13…
Ik zeg 11, is geheid goed
(tu)
Laten de heren moderatoren dit dan maar verloten?
als er een inleg wordt gevraagd voor een goed doel doe ik ook mee.
amaille Schreef:
Verloten dan? Lijkt me een goed plan! Ik heb 12
horloges en ze hebben allemaal een nette band.
Sommige zijn mooi en een enkel minder mooi. De
meeste lopen netjes en een enkel niet.Hoe verder te gaan?
Weet niet of je ze per stuk of in 1 pakket wilt verloten maar anders zou ik zeggen iedereen die interesse heeft een PB met NAW gegevens sturen naar jou, jij trekt na een x aantal dagen een naam (of als je ze per stuk verloot meerdere namen) en die hebben gewonnen. Idee?
Voor een vintage Seiko (liefst ana-digi) bied ik € 15 voor een goed doel.
WilSeiko
Riep iemand hier GRATIES!!!
ik doe mee.
ook voor inleg goed doel overigens
Kijk nou, daar hebben we Antoon weer. Niet meer boos?
Ik stel voor dat je de horloges naar mij toe stuurt, dan regel ik na de vakantie een verloting voor het goede doel.
Ik vind kika zoizo een prima goed doel, kunnen we ook nog over stemmen misschien?
Henrik Schreef:
Kijk nou, daar hebben we Antoon weer. Niet meer
boos?Ik stel voor dat je de horloges naar mij toe
stuurt, dan regel ik na de vakantie een verloting
voor het goede doel.
En wanneer is voor jou na de vakantie? 
Maar ik doe mee en blijf dit draadje volgen.
Het leukste is denk geen foto’s van de horloges voor de loting en eventueel de horloges een nummer geven en dan namen trekken op volgorde van de nummers.
Voor het goede doel gaat ik mee! Hoop dat ik niet op vakantie ben tijdens henrik zijn aankondiging…
Als er een goed doel aan wordt gekoppeld (Kika heeft ook mijn voorkeur!) doe ik ook mee.
Gr Ron
Wereldasielen is ook een fantastisch doel. Deze organisatie werk geheel op vrijwillegers zowel in als buiten Nederland. Iedere cent komt bij de zwerfdieren terecht of het nu gaat om een vrijwillig werkende dierenarts met rijdende kliniek (oude caravan uit Nederland) of een kattenvrouw die zelf niet meer dan een riool heeft als woning (woont letterlijk in riool) en dan nog arme dieren helpt. Ze krijgt nu een eigen asielruimte en huisje + medische behandeling (is zelf heel ziek)
Mishandelde ezelopvang in Griekenland, honden en katten opvang in Spanje;allemaal onbezolgde vrijwilligers die voor de dieren aanvullende steun krijgen.
Kijk op www.wereldasielen.nl. Je kan natuurlijk ook donateur worden van deze sympathieke organisatie.(tu)
Kunnen toch ook doen dat alle winnaars naar een zelf gekozen (bestaand ;)) doel kunnen overmaken. Zo komen de horloges goed terecht en heeft de winnaar een doel waaraan hij/zij het liefst wil geven.
Komt natuurlijk wel aan op eerlijkheid. Maar dat zit wel goed denk ik!
Let’s start the lottery! :)-D
Gr. Mark
strak plan,
goed doel prima, ik doe ook mee
Goed initiatief! Ik doe ook mee, goed doel is natuurlijk geen enkel probleem.
Mooi initiatief voor een goed doel
Ik doe mee