Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hem ook niet bijzonder mooi vind. Overigens vraag ik me af hoe Rolex zo’n prijsstijging kan rechtvaardigen? Is de rek in de vraagprijzen dan echt oneindig?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik hem ook niet
bijzonder mooi vind. Overigens vraag ik me af hoe
Rolex zo’n prijsstijging kan rechtvaardigen? Is de
rek in de vraagprijzen dan echt oneindig?
Ik denk dat Rolex niets hoeft te rechtvaardigen, de verkoopcijfers hebben altijd gelijk.
Ik vind de zwarte trouwens super…
Denk ik ook niet maar de tijd zal het leren. Het lijkt Rolex nog steeds goed af te gaan.
Waar is de tijd gebleven dat je een SND kocht voor 4.000 gulden…
Ik kocht mijn Omega Seamaster Pro Chrono op 31-8-1998 voor 4.000 Nederlandse guldens, ik twijfelde toen om wellicht een Speedy Pro te kopen.
Die was 1.000 gulden goedkoper maar iets minder waterdicht…
Ik heb hem nog niet in het echt gezien maar op de
foto’s vind ik hem schitterend. Hij ligt nu bij
burger voor 7200,- euro. dat is bijna 3k meer dan
het oude model. Wat denken we? gaat deze prijs nog
naar beneden of gaat het volgend jaar zelfs meer
worden?
door de ruigere vormen verliest ie wat van zn elegantie, maar komt meer tot zn recht als toolwatch. vn mn sd vind ik bijv de minutenwijzer erg iel terwijl dit voor een duiker de belangrijkste wijzer is.
Prijs is het resultaat van vraag en aanbod. Burger heeft als eerste in Nederland(naast de AD) een zestal exemplaren weten te bemachtigen. Listprijs is pakweg 6050 dacht ik, maar kort na uitlevering zijn er altijd mensen die er snel een willen hebben. Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat Burger zo ook niet voor de listprijs heeft kunnen kopen, maar voor meer.