Re: Prim Holland een feit

Ben heel benieuwd naar het vervolg! Ruik hier al een forum limited 2008…
Succes.

Groet Arno.

Zoiets zou mij ook op het lijf geschreven zijn !!

Heel veel succes samen, hoop dat dit avontuur je veel plezier en een beetje belegde boterham oplevert.

succes!!!

Geweldig goed verhaal…heb wel zin in een uniek exemplaar!

Heel , heel veel succes !!!
En daarnaast , van je hobby je beroep maken , perfect!!!
Harteijke groeten ,
Peter Peters

Heel veel succes met dit avontuur. (tu)

geweldig klasse, hoop van harte dat dit lukt,in afwachting van beeldmateriaal
gr. john

Gefeliciteerd, dat je gepassioneerd voor het merk bent is al duidelijk te lezen in je stukje.
Heel veel succes en plezier met Prim !!

Heel veel succes gewenst met deze nieuwe onderneming Antoon! (tu) (tu)

Het concept dat elke klant zelf kan bepalen hoe het horloge wordt uitgevoerd klinkt heel erg goed, ook het gebruik van een manufaktuur-uurwerk lijkt me een sterk punt; ik ben heel benieuwd naar de verdere ontwikkelingen!

Groet,
Paul

It’s a smal step for mankind, but a huge step for men :smiley:

Heel veel succes samen, aan enthousiasme zal het zeker niet ontbreken, ik ben benieuwd naar de collectie.

Ruud

Ja, dit is nog eens een fraai avontuur! Ik wens je er alle succes mee en ik hoop voor je/jullie dat het allemaal mooi gaat uitpakken!! :slight_smile:

Overigens… ik zat achter mijn bureau te schrijven toen ik deze site met links aanklikte bij mijn favorieten. Vanuit mijn ooghoeken dacht ik Kim Holland te lezen i.p.v. Prim Holland! :smiley: Oeps! Klein verschilletje… :smiley:

geweldige topic hoop dat het je brengt wat jij er van verwacht kijk reikhalsend uit naar je presentatie succes

Succes ermee, een sprong in het diepe maar wel erg mooi dat je het doet. Ik wens je dan ook het beste met je nieuwe onderneming.

Zie :

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,60201,60298#msg-60298

Bas