Re: Tudor heritage chrono op curacao kopen

Vind het zelf ook een hele mooie klok, geslaagd ontwerp, mooie kleuren maar ik denk niet dat je dit horloge moet kopen met het oog op waardebehoud of stijging zoals dat bij sommige rolexen het geval is, tijdje geleden waren er toch behoorlijk critische geluiden over deze klok, met name de werking van de chrono en het feit dat reparatie ontzettend lastig en dus duur is maar ja weet niet of het nog zo is…lees maar eens bij het tudor deel op het rolexforum.

Oke, met DMH was ik niet bekend. Ben aan het googelen geslagen en kan weer even vooruit met leesvoer, leuk!

De heritages werden in het begin enorm gehyped. Om deze reden werden ze ook boven listprijzen verkocht. Toen de bubbel uiteindelijk inzakte, of moet ik zeggen de verkopen tegenvielen (?), zijn er zeker een aantal mensen geweest die niet het beoogde bedrag aan hun in grote getallen ingekochte Heritages hebben verdiend… Wat hierboven ook gezegd werd, op fora worden ze regelmatig, vaak ongedragen, aangeboden voor schappelijke prijzen.

De problemen met de chronograaf schijnen heel erg mee te vallen. Deze zou niet altijd netjes resetten. Ik heb bij verschillende Nederlandse AD’s navraag gedaan en hier was er nog nooit een met dit probleem teruggeweest. Voor de volledigheid, dit vroeg ik niet terwijl de dealer dacht mij een exemplaar te kunnen verkopen.

Ben nu al benieuwd naar je eigen foto’s. :wink:

Goede keus, heb hem een paar keer omgehad en vind hem erg geslaagd!

Beste EJ,

Ik zou inderdaad goed kijken waar je koopt en denk vooral
ook aan garantie en service. Ik heb zeer goeie ervaringen
met wwww.watches.nl zoals eerder is aangegven. Ik wil de plaatjes
graag zien!

succes

Steve