Re: Wat vinden we van Ingersoll ?!

Excuses zijn gericht aan het feit dat ik die Pipo had gemist, niet omdat ik het merk wel leuk vind;)

Dat een vraag al eens eerder is gesteld vind ik niet zo relevant. Ik heb ook geen encyclopedie met ooit aan de orde gestelde thema’s. Waarom zo sarcastisch? Heb ik iets gemist? Als je een Ingersoll horloge mooi vindt, koop je 'm en draag dan ook met plezier. Zoalang er nog plastic kikkertjes- en Mickey Mouse-klokjes langskomen kan ik dat ook nog wel pruimen… :sunglasses:

(tu)

Nu even tussen jou en mij: Ingersoll-fred, zoek je inderdaad bevestiging voor je aankopen of BEN je Ingersoll zelf?

Ogenblik Schreef:

Nu even tussen jou en mij: Ingersoll-fred, zoek je
inderdaad bevestiging voor je aankopen of BEN je
Ingersoll zelf?

Ingersoll_Fred bestaat niet meer: “Deze gebruiker is onbekend of gedeactiveerd”

motormuis Schreef:

Excuses zijn gericht aan het feit dat ik die Pipo
had gemist, niet omdat ik het merk wel leuk vind;)

Op die fiets. Sure :)-D

Heb je n behoorlijk ritje in de achtbaan gemist :stuck_out_tongue:

Spookverschijning dus? :smiley: ontmaskerd… X(

Ogenblik Schreef:

Spookverschijning dus? :smiley: ontmaskerd… X(

Om te bekennen, toen ik deze post zag dacht ik oh jee… Guess who’s back…

Gelukkig was t motormuis maar :slight_smile:

Oefff

De eerdere verschijning van de OP, Fr3D, heeft voor zeer hoogoplopende ruzies gezorgd. Hij zou een afwijking hebben in het autistisch spectrum, te weten: Asperger. Dat houdt in dat iemand zich niet kan inleven in de beleving en mening van anderen. Het bleek meerdere keren dat deze persoon niet binnen het forum te handhaven was. Hopelijk zijn alle lezers bedacht op zijn geregelde verschijning en het zou prettig zijn moderators in te schakelen voor een thread voor de zoveelste keer ontspoort. Bedankt

Vervelend Voor HF en bovenal ook wel triest voor de persoon in kestie… :frowning:

Als je in Moolkeesjes mening geinteresseerd bent kan je hem een PB-tje sturen.
Dan vermoei je verder niemand met je Ingerstroll.

+1!

“Zeno Watches voor de UK”? The brand Ingersoll is currently owned by Zeon Watches, a British subsidiary of the Chinese company Herald Group.

Zeno is niet Zeon.

Vraag is al miljoenen keren voorbij gekomen

Niet aan te raden, geen echt merk en gekopieerde designs. Lelijke neppe tourbillons en pseudo-merkhistorie.

Meuk…grijphorloges (kermis)

Gr
DJ77

Zoveelste plakmerk.

@Henkjan91: Ze hebben ook wel eens echte tourbillons gehad. Die kan je als plakmerk ook inkopen.

Serieus?

Ingersoll_Fred Schreef:

Goedenmiddag,

http://www.cristano.de Ingersoll : van
amerikaans- tot heden ten dage
een
nedersachsisch duits / engels merk.

Cristano voor Duitsland, Zeno Watches voor de UK.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, vooral nu -
in met name Duitsland
en de UK - alle grote juweliers zo’n beetje van
Ingersoll zijn voorzien.

Ik ben met name benieuwd naar Peters reactie.
Als mede-nedersachsische-gelderlanders onder
elkaar, Peter !

Of stuur gewoon een PB.

Volgens mij vindt Fred Ingersoll gewoon leuk en wil hij eenvoudigweg ieders meningen horen, die zijn inmiddels door bovenstaande reageerders gegeven, en duidelijk ook; niemand van jullie vindt dit merk c.q. de kwaliteit goed. Ik heb er nog nooit een gehad, slechts foto’s van gezien, dus ik had er nog geen eigen mening over, maar op basis van jullie uitspraken qua plakmerk/designkopiemerk zal ik er in ieder geval nooit eentje kopen :-).

Vriendelijk gegroet,