Re: Wat vinden we van Ingersoll ?!

Inderdaad mooie horloges!

Ik zag ze voor het eerst live toen ik in Rome was afgelopen week. Mooie horloges, nette prijs. Kom ze in NL niet echt veel tegen

Igor Schreef:

Ik zag ze voor het eerst live toen ik in Rome was
afgelopen week. Mooie horloges, nette prijs. Kom
ze in NL niet echt veel tegen

Off topic: lig hier blauw om jouw ‘ondertekening’ c.q. gif bestandje

Ik ook, hilarisch!

:d

Igor Schreef:

:smiley:

volgens mij draagt dat jongentje een Rolex die een smalende opmerking maakt over de Ingersoll van de kip… :slight_smile:

Hahaha

Hahaha (:smiley:

motormuis Schreef:

Hoi Wing,

Geheel mee oneens. Ik word persoonlijk heeeeel erg
warm van deze klokjes, zeker voor dat geld en het
is een automaat. Mijn mening hoor.

Een oude topic naar boven gehaald :wink:

Om deze topic in de juiste context te plaatsen, Ingersoll_Fred (en zijn eerdere verschijningen) is geband door zijn voortdurend doordrammen etc. over Ingersoll als het beste merk ter wereld. Het was bijster irritant, niet alleen IMO, maar ook die van de moderatoren.

Mijn oprechte excuses Wing!

motormuis Schreef:

Mijn oprechte excuses Wing!

Kan de excusses niet plaatsen.

Als t is omdat je ingersoll wel kunt waarderen, dan is dat imho niet meer dan je goed recht. Geen excusses daarvoor nodig.

Op zich zijn hun prijzen ook niet overdreven duur. Maar als ik welke andere klokjes ook dezelfde uurwerkjes gebruiken en die voor n paar tientjes aan de man brengen, dan vind ik ingersoll relatief duur. Aan de andere kant zijn de looks v ingersoll vaak wel beter dan die andere.

Excuses zijn gericht aan het feit dat ik die Pipo had gemist, niet omdat ik het merk wel leuk vind;)

Dat een vraag al eens eerder is gesteld vind ik niet zo relevant. Ik heb ook geen encyclopedie met ooit aan de orde gestelde thema’s. Waarom zo sarcastisch? Heb ik iets gemist? Als je een Ingersoll horloge mooi vindt, koop je 'm en draag dan ook met plezier. Zoalang er nog plastic kikkertjes- en Mickey Mouse-klokjes langskomen kan ik dat ook nog wel pruimen… :sunglasses:

(tu)

Nu even tussen jou en mij: Ingersoll-fred, zoek je inderdaad bevestiging voor je aankopen of BEN je Ingersoll zelf?

Ogenblik Schreef:

Nu even tussen jou en mij: Ingersoll-fred, zoek je
inderdaad bevestiging voor je aankopen of BEN je
Ingersoll zelf?

Ingersoll_Fred bestaat niet meer: “Deze gebruiker is onbekend of gedeactiveerd”

motormuis Schreef:

Excuses zijn gericht aan het feit dat ik die Pipo
had gemist, niet omdat ik het merk wel leuk vind;)

Op die fiets. Sure :)-D

Heb je n behoorlijk ritje in de achtbaan gemist :stuck_out_tongue:

Spookverschijning dus? :smiley: ontmaskerd… X(

Ogenblik Schreef:

Spookverschijning dus? :smiley: ontmaskerd… X(

Om te bekennen, toen ik deze post zag dacht ik oh jee… Guess who’s back…

Gelukkig was t motormuis maar :slight_smile:

Oefff