Re: Woensdag ''Wrist Watch Check''

Nog steeds mijn geelgouden gmt master ll.

Potverdorie Andre, ik vind deze net als je grote IWC in je andere post ook echt prachtig! Jammer (voor mij) dat hij zo groot is.

Tja, dit type horloges heeft nu echt mijn voorkeur, tot voor een jaar geleden vond ik ze ook te groot.
iemand met echt grote polsen 20mm + kan wel tot 50mm gaan, zie er genoeg voorbij komen die ik graag zou willen kopen,
maar die zitten dan bij mij weer overdreven groot, zogauw de bandaanzetten uitsteken is een horloge te groot
voor de drager wat mij betreft.

groet, andré

een good old seamaster

De Aviator I

Helaas, mijn vrouw heeft het fototoestel mee naar school genomen om daar wat plaatjes te schieten. Ze neemt hem vrijdag weer mee naar huis. Ik zal dan één foto maken…

Gerwin

hcptdg Schreef:

Laat ons een huiveren aan de hand van een foto

Vandaag, net als maandag en dinsdag, mijn laatste aanwinst. Erg leuk klokkie voor erg weinig geld en loopt netjes.

Vanavond naar Yoga een Festina quartz gedragen en nu niets…

Niels

Kijk da’s nou fijn, Ik heb vandaag twee horoges omgehad, de Poljot Ruslan 's morgens en 's- middags de Tachy black.

Arjay

Overdag had ik deze om:

En na het avondeten deze:

Bij deze een foto:

Mijn oprechte excuses voor de slechte kwaliteit en het late posten (ik vond nu het inlossen van mijn belofte belangrijker dan de kwaliteit nu ik het fototoestel weer terug heb…). De kast heeft IRL meer gelijkenissen dan op de foto het geval lijkt. De typografie van de cijfers zal wel bekend voorkomen?

Gerwin