Rectificatie - SKX007 e.a. discontinued

Ik vermoed dat de eerste fratello informatie juist is, bevestigd door Seiko NL.
Vervolgens is “iedereen” zich rot geschrokken dat deze correcte info in de publiciteit komt.
Dat was niet de bedoeling!
Omdat zo iets grote gevolgen heeft voor afzetmarkt en marketing komt er nu “een ambtshalve” rectificatie.
Kom nou!

1 like

:joy::zipper_mouth_face:

1 like

Slechte gang van zaken dan!

Bedankt voor het rectificeren!:ok_hand:

:sunglasses:

5 likes

En toch kom je er nooit eentje in het wild tegen. Echt nooit.
Zet je tv aan en je ziet van alles behalve een SKX.

Da’s niet waar, op RTL4 is er zo’n dierenarts bij eigen huis & tuin die een SKX009 heeft.

Edit: Piet Hellemans heet’ie schijnbaar:

3 likes

:scream: yes .

image

1 avondje zappen op NL zenders en je ziet minimaal 10 rolexen.
Eindelijk. Een SKX op tv.

2 likes

0ff49113f737f6725161e579f345863f0a8b6d82d260aca7a3726c18b760b024

1 like

Fake news… Ff topic titel aanpassen?

Voor de kroon… Aftermarket kan het :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

O jawel hoor, niet vaak maar ik heb een paar mensen in mijn semi-directe omgeving die ermee rondlopen! Immer op ‘stock’ Jubilee maar trots gedragen.

(één ervan heeft 'm al twee keer moeten terugsturen, maar da’s een ander verhaal…)

Jazeker wel, maar dat lelleke ding is geen SKX vervanger. Sorry. Rare frisbee.

Ach, de SARB-serie indachtig zijn dingen nog lang leverbaar nadat ze niet meer leverbaar zijn. :slight_smile: De soep wordt nooit bijster heet gegeten.

Ik geloof het uit productie nemen pas op het moment dat Seiko Japan zelf met een officeel persbericht komt.

In elk geval ben ik blij met mijn SARBjes en de SKX-en, ik zie ze niet zo snel de collectie verlaten dus van mij mogen ze uit productie :innocent:

3 likes

Dat is semi wild :wink:

Maar ik ben eerlijk gezegd er ook nooit 1 in het wild tegengekomen. Dat terwijl ik wel een stoute gluurder ben :sweat_smile:

2 likes