Regenboog

Horloge gekocht van @anon10817008HF

Top in de communicatie, kwam zelfs nog met een puntje aan het horloge wat zowel ik als hij niet eerder had gezien.

Verpakking ook top.

Aanrader!

1 like

Vandaag een horloge aan Erik (@anon10817008HF) verkocht. Heldere communicatie. Top !! Veel plezier met de BB58 :blue_heart:

1 like

Vanmorgen mijn horloge verkocht aan Erik (@anon10817008HF).

Dat was zoals dat heet een smooth transaction. Na wat heen-en-weer gemail de afgelopen dag(en) gisteren snel tot een deal gekomen en vanmorgen in de auto gestapt om elkaar te treffen. Onder het genot van een cappuccino, tussen al onze drukke bedrijven door (… volgende keer nemen we wat meer tijd, met :beers: erbij!), een gezellige en prettige overdracht gehad. Erik is een topgozer, kun je rustig en vol vertrouwen iets aan verkopen. Het staat hierboven al meerdere malen, ik sluit me erbij aan.

Dank je wel Erik en heel véél draagplezier! :ok_hand:

Onlangs een horloge aan Erik verkocht. Al met al een dikke aanrader! Communicatie was helder, snel en duidelijk. De betaling was snel binnen en zodra het horloge binnen was liet Erik dit direct weten. Zeer prettig dus om zaken met Erik te doen.

Een prettige deal achter de rug met Erik. In contact gekomen na een gezocht topic en vrij snel tot een akkoord gekomen.
Vlugge betaling en netjes een bericht toen het horloge ontvangen was.
Veel plezier ermee en wie weet tot een volgende! @anon10817008HF

1 like

Na wat berichten hier en daar was de deal zo rond.
Gisteren in de auto gestapt om naar het oosten van het land te rijden om mijn horloge aan Erik te verkopen.

Fijne gozer en zeer prettige overdracht. :ok_hand: :ok_hand:

Veel draagplezier en wellicht tot de volgende :100: